Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at det ble slutt mellom eksen og meg for noen år siden har vi hele veien hatt ett sexforhold.Jeg trodde og håpet vi skulle klare å finne tilbake til hverandre.Vi har to barn og vi har gjort ting sammen som en familie.Oppi alt dette slutter han plutselig å ha sex med meg.Jeg får vite gjennom felles bekjent at han har ei truffet ei jente som han satser fullt på. Føler meg ufattelig såret,men han sier jo at vi ikke var sammen og han har jo egentlig rett i det.

Anonymous poster hash: eb6cb...abd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har to barn, det er slutt mellom dere, men dere har likevel fortsatt hatt sex? Snakk om å blande kortene!

Men, ja, han har all rett til å finne seg en dame han vil satse på, han er jo singel. Men, i denne situasjonen, med felles barn og sex, synes jeg han burde informert deg om saken selv. FØR det kom ut ad omveier.

• Liker 1
Skrevet

Om man ikke er i et eksklusivt forhold, har man ingen forpliktelser overfor den andre parten.

Rent moralsk sett hadde det nok vært greit om han selv informerte deg om at han hadde funnet en annen, men dette er ikke noe han rent teknisk sett er forpliktet til.

AnonymBruker
Skrevet

Han har egentlig ikke gjort noe galt, du burde ha tenkt på at dette kunne skjedd siden dere ikke var sammen.

Men jeg forstår at du synes dette er veldig vondt.

God klem til deg :)

Anonymous poster hash: f3c5b...96c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke er i et eksklusivt forhold, har man ingen forpliktelser overfor den andre parten.

Rent moralsk sett hadde det nok vært greit om han selv informerte deg om at han hadde funnet en annen, men dette er ikke noe han rent teknisk sett er forpliktet til.

Haha nå måtte jeg le... Helt utenom tema. Så bildet ditt og tenkte, hm... Erazor så jaggu pen ut. Helt til jeg forstørret bildet ditt haha... Men takk for en god latter ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du er mor til hans barn.Virker som bare har holdt deg på gress til han fant seg noe bedre.Og det kan være han har utnyttet deg hele veien.

Anonymous poster hash: eb6cb...abd

• Liker 1
Skrevet

Haha nå måtte jeg le... Helt utenom tema. Så bildet ditt og tenkte, hm... Erazor så jaggu pen ut. Helt til jeg forstørret bildet ditt haha... Men takk for en god latter ;)

Som du sikkert fant ut er det er ikke meg på bildet, men en gammel barndomshelt. Kjekt å kunne gi deg en god latter, i alle fall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som du sikkert fant ut er det er ikke meg på bildet, men en gammel barndomshelt. Kjekt å kunne gi deg en god latter, i alle fall.

Jeg så det ;)

Jeg så også at jeg burde få meg briller! Jeg som syntes det så ut som en utrolig pen type på lang avstand, men så var det bare schwartsen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...