Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei kollega som flere ganger i året kommer på jobb med et blåmerke rundt øyet, hoven leppe, forstuet fot eller strekk i beina så hun halter. Enten har hun krasjet med en lampe i mørket eller så har hun spilt fotball etc. Er det flere som er så uheldig som henne eller kan det være en voldelig samboer bak dette? Jeg selv har så godt som aldri blåmerker eller hevelser i ansiktet så jeg syns det er litt rart. Kjenner henne forholdsvis godt så jeg vil støtte og hjelpe henne hvis hun trenger det.

Anonymous poster hash: 3eeda...013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med henne?

AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt henne til side og spurt direkte. Si at du synes det er påfallende hvor mange blåmerker og skader hun har. Selv har jeg knapt opplevd at et menneske har blåmerker i ansiktet/rundt øynene om det ikke skyldes vold. Og hvis det skjer gjentatte ganger er det spesielt påfallende!! Si at du ikke vil grave men at du er bekymret for om hun har vansker med samboer og at du vil støtte henne om hun trenger hjelp. Folk må våge å rekke ut en hånd. Tar du feil så er det bra, da har du i alle fall vist at du bryr deg.

Anonymous poster hash: e5207...b45
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...