Gå til innhold

Skatteoppgjøret, skjønner ingenting!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ukompliser økonomi og alltid fått utbetalt skappeoppgjøret i hovedpuljen i juni, det fikk jeg ikke i år og tenkte at det helt sikkert kom 6. august, for etter 6 august er det jo ikke mange igjen som ikke har fått oppgjøret. Men nei, kom ikke noe da heller!

Har også fått vite fra andre kanter at når skatteoppgjøret kommer senere så skal man få brev om det, jeg har ikke mottatt noe form for brev. Jeg sendte mail til skatte etaten for noen dager siden og lurte på grunnen til at jeg enda ikke hadde fått skatte oppgjøret, men ikke fått noe svar.

Jeg syns dette er så rart! men er det vanlig kanskje?! føler meg jo nesten glemt!

Anonymous poster hash: 521ea...a81
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å ringe men de hadde ikke noe info de kunne gi ut om slikt :( sukk... Blir redd det er noe feil !

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk alltid i juni, men så for tre år siden ble det plutselig utbetalt i oktober i steden. Ingen endring i hverken jobb, gjeld eller annet, det er bare sånn det er. Ingen vits i å mase, pengene kommer til slutt. Siste utbetaling i oktober.

Anonymous poster hash: 51f2c...da1
Gjest Wei Wei
Skrevet

Samme her. Pleide å få i juni. Ingenting frem til nå, ingen brev. Jeg bare venter til neste pulje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk alltid i juni, men så for tre år siden ble det plutselig utbetalt i oktober i steden. Ingen endring i hverken jobb, gjeld eller annet, det er bare sånn det er. Ingen vits i å mase, pengene kommer til slutt. Siste utbetaling i oktober.

Anonymous poster hash: 51f2c...da1

og du fikk ikke noe brev eller noe om at det kom senere?

Samme her. Pleide å få i juni. Ingenting frem til nå, ingen brev. Jeg bare venter til neste pulje.

Godt jeg ikke er den eneste, det er ihvertfall litt betryggende. Slik jeg har skjønt det kommer det hver uke frem til 15.okt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...