Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Så gøy! Så utrolig kult konsept!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. tja. så det i går, men må nok si at jeg syns litt synd på denne fyren. her er går jo konseptet utelukket ut på å lure en fyr, noe jeg ikke syns noe om.

Skrevet

Ja, det er litt over på den andre siden også for min del...

Skrevet

Synes også dette er på kanten. Fikk medfølelse med fyren.

Gjest Lady-M
Skrevet

Synes dette var over grensen... stakkars fyr! Kanskje ikke rart hvis han får problemer med å stole på noen etter dette...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hm... :-? Jeg tror han klarer seg. Var en ganske spesiell fyr da. Uansett, jeg synes det er kul underholdning jeg! Følte ikke spesielt medlidenhet med han. Eller kanskje litt da de skulle gjette hvem sin truse de hadde på seg. De andre spilte liksom, mens hans oppførsel der var ekte... Litt pinlig :oops:

Skrevet

Han trodde jo at de var sånn på ordentlig. Du ville sikkert tøffet deg litt ekstra du også, hvis alle andre gjorde sånn.

Skrevet

Synes konsept er skikkelig ondskapsfult men fyren er helt eneståelig! Koselig og omtenksom mann-endelig en amerikanere på TV som oppføre seg som en med-menneske... :-)

Kommer ikke til å gå glipp av dette programmet...

Skrevet

Jeg har ikke sett programmet, men har sett reklamen. Jeg følte meg helt uvel bare ved å se reklamen, jeg, synes konseptet er langt over grensene for hva man kan gjøre mot andre på tull.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg ville nok følt meg ganske lurt og fucket opp i hodet når dette bli avslørt. Men mannen er jo herlig, da, snill, åpen og omtenksom. Så slik sett blir han fremstilt på en flott måte, selv om konseptet er veldig på kanten.

Gjest Emera
Skrevet

Jeg synes både programmet og fyren er herlig, jeg!

Må nå tro at de har valgt ut en person som er robust nok til å tåle avsløringen når den kommer.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Tror han kommer til å takle det bra jeg :) Han er jo litt rar han der fyren. prater om at alle jentene er så fine og deilige og sånn... Tror ikke han har hatt så mange damer i sitt liv egentlig...

Skrevet

Tror han kommer til å takle det jeg og. men syns likevel at konseptet er forkastelig.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg synes hele konseptet er vanvittig morsomt, og ikke noe "slemmere" enn mange av de andre realityseriene som går på om dagen... Dessuten er vel mange av disse programmene er mer eller mindre fikset uansett.

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Hørte så vidt om dette på radioen ista... Er det på TV3 det går eller??

Jeg simpelthen ELSKER reality, så syns jeg ikke har fått det med meg...

Men hva er egentlig plottet? Tror han at han er med i en realityserie, mens alle andre bare spiller?? Oder was?

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Det er icenesatt tror nå jeg da...

Gjest Elenath
Skrevet

Har prøvd å finne intervjuer med han eller ett eller annet om hvordan han har tatt det etter at showet var slutt på nett, men finner ingenting :klø: eneste jeg fant var at produceren ikke ville uttale seg om om han hadde det bra eller dårlig.

Synes konseptet er morsomt, men er faktisk mer sjokkert over dette en over Miriam, synes dette er hakket slemmere.

Gjest Coolaid
Skrevet

For å si det sånn, han er ihvertfall en real og grei fyr i det minste........ Syns det er gøyalt konsept som viser at det er ikke langt fra virkelighet og uverkelighet....... grensen er syltynn.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...