Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om du kan reagere på blekket?

Og noen sier du kan svime av, blir dårlig osv mens du blir tatovert. Andre som har opplevd det?

Anonymous poster hash: 18108...df4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en stor en og jeg holdt på å svime av og kaste opp på slutten av sessionen. Hadde ikke tatovøren stoppet hadde jeg svimet av og falt ned av bordet. Lavt blodsukker og langvarige smerter er en dårlig kombo. Når du ligger å har så vondt over så lang tid så synker blodsukkeret ditt lynrask og du blir derfor også mere vàr på smerter. Husk å spis godt rett før timen og ha med deg noe å spise på underveis med mye kalorier og næring så holder kroppen din ut lenger.

Anonymous poster hash: df29e...9d4
  • Liker 5
Skrevet

Ja, man kan reagere på blekket. Rødt er for eksempel ikke helt uvanlig å reagere på.

Skrevet

Noen som vet om du kan reagere på blekket?

Og noen sier du kan svime av, blir dårlig osv mens du blir tatovert. Andre som har opplevd det?

Du kan reagere ja. Men du kan gå innom tatoveringsstudioet på forhånd og be om en blekkprøve som legen din kan teste deg med for å se om du reagerer. Det er dog uvanlig. Kan være lurt å sjekke hvis du reagerer på mye annet.

Du kan bli dårlig, ja. Jeg pleier å få blodtrykksfall pga jeg aldri spiser frokost først, så det er lurt å gjøre :)

Men det er ikke noe ille, går over etter 2 min hvis du tar deg en pastill eller en slurk med brus.

Ellers varierer det jo fra person til person og størrelse på tatovering osv. Bare be om pause hvis du blir uvel :)

Skrevet

Hvis du reagerer på mye rart fra før av kan du gjøre det på blekket å.

Svimmelhet og kvalme kan man unngå ved å spise godt, ha med mat og sukkerholdig drikke. Be også om pauser innimellom om ikke tattovøren sier det selv.

Skrevet

Jeg blir kvalm av lange sittinger. Pleier å ha med matpakke og noe å drikke og ta spisepause® underveis.

AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer er individuelt. Jeg har en på foten og en i nakken, og ble nesten skuffet over at det ikke gjorde vondt. Tusen ganger vondere å bli kloret av en katt eller falle av skuldra.

Sørg for en god natts søvn, spis godt i forkant, og ha med noe sukkerholdig drikke + sjokolade, så skal nok dette gå fint. De fleste jeg kjenner synes tatovering gikk mye lettere enn de trodde, og har heller ikke hørt om noen som har svimt av :).

Anonymous poster hash: 920f6...90f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan reagere ja. Men du kan gå innom tatoveringsstudioet på forhånd og be om en blekkprøve som legen din kan teste deg med for å se om du reagerer. Det er dog uvanlig. Kan være lurt å sjekke hvis du reagerer på mye annet.

Du kan bli dårlig, ja. Jeg pleier å få blodtrykksfall pga jeg aldri spiser frokost først, så det er lurt å gjøre :)

Men det er ikke noe ille, går over etter 2 min hvis du tar deg en pastill eller en slurk med brus.

Ellers varierer det jo fra person til person og størrelse på tatovering osv. Bare be om pause hvis du blir uvel :)

Hvordan reagerer jeg da? Lenge etterpå?

Skrevet

Hvordan reagerer jeg da? Lenge etterpå?

Tror de fleste reagerer der og da, vet om en som gikk i anafylaktisk sjokk. Vet ikke så mye annet enn det.

Skrevet

Naboen reagerte på blekk først et år etterpå. Nå får hun blemmer i sollys.

AnonymBruker
Skrevet

Naboen reagerte på blekk først et år etterpå. Nå får hun blemmer i sollys.

Farget blekk da eller?

Anonymous poster hash: d545b...bed

Skrevet

Farget blekk da eller?

Anonymous poster hash: d545b...bed

Ja, rødt og gult.

Skrevet

jeg skal kun ha svart og grå..

Skrevet

Som de andre her sier, spis først! Jeg tenkte det ikke var såååå viktig som folk sa, men det er det virkelig. Mye vondere, ble svimmel og dårlig. Jeg har farger og ingen reaksjon. Tok en mnd etter en blodforgiftning, tenkte ikke over at dette ikke var så lurt, men gikk fint! Men smertenivået kommer selvsagt helt Ann på hvor du tar også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...