AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Det var et nummer som ringte meg nå, og det eneste som kom opp på displayet var kun nummerene 8392. Noen som vet hva dette er? Er det et nr som tømmer deg for penger? Turte ikke ta tlf. Og mtp på hva klokka er er jeg veldig nysgjerrig og faktisk redd, av alle ting. Noen som vet eller kan finne ut? har prøvd å søke på nettet men fant ingenting. Anonymous poster hash: 8f7e4...6b5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Prøvd alt, tilogmed snakket med 1881 for å høre om de visste hvilket nr det kunne være. Han jeg snakket med synes det hele var veldig merkelig, og han fant ikke ut noe. Anonymous poster hash: 8f7e4...6b5
Gjest Kv84 Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Går det an å ringe eller sende sms til det korte nr?
Gjest Ung tøff mann Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Kanskje det er en slik samtale som gjør at du dør 7 dager senere, slik som i The Ring? 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Kanskje det er en slik samtale som gjør at du dør 7 dager senere, slik som i The Ring? Sånt er virkelig ikke morsomt eller nødvendig å kødde med da du..Anonymous poster hash: 3dfed...f9a 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Firsifrede numre får man kun gjennom en CPA (ontent Provider Access) avtale med enten telenor eller netcom. Disse koster sånn ca. 50.000 i etableringsavgift og 3.000 i måneden. Kan hende prisene har steget, er noen år siden sist jeg sjekket. Med andre ord, utenfor telenor og netcom er det ingen som vet hvem som står bak disse numrene. Du må ringen enten telenor eller netcom og sjekke der for å få svar på hvem som står bak. Anonymous poster hash: 5f98d...a04
Knøttik Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Jeg tenker sykehus eller politiet, prøv å ring opp igjen? Hvis det er svindel pleier de vel å ringe mange ganger på rad?
Gjest Ferie Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 (endret) Fant du ut av det? Endret 9. august 2014 av Ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå