Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Jeg skal på ferie i morgen, og i går begynte jeg på Ido Form (for å unngå evt. magesyke/diare i løpet av reisen). Det som er litt vittig, er at jeg nå er blitt lettere plaget av luft i magen, noe jeg trodde dette medikametet skulle forhindre. Dessuten føler jeg meg slapp og ganske trøtt. Er det bivirkningene?
Gjest StoreSky Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 Skal man ta det forebyggende..? Trodde man tok det når man ble uggen... (skal tipse søstersen som alltid blir dårlig i magam)
Lemon Skrevet 30. juni 2004 #3 Skrevet 30. juni 2004 Man tar det forbyggende ja. Og dersom du allerede har blitt rammet. Det står på pakningen (reiser selv i morgen, og er fullt oppdatert )
ringblomst Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 Kjenner noen farmasøyter og de sier at ido-form har samme effekt som å spise yoghurt...selv har jeg tatt ido-form forebyggende uten at jeg synes det har hatt en positiv eller negativ virkning, og heller ikke de virkningene som du rapporterer. Uansett god ferie .
-Fisken- Skrevet 30. juni 2004 #5 Skrevet 30. juni 2004 Jeg har ikke blitt verken trøtt eller slapp av dem. Står det noe om bivirkninger i vedlegget i pakken?
Theolina Skrevet 30. juni 2004 #6 Skrevet 30. juni 2004 Jeg tok de da vi var i syden for 2 år siden. Vanligvis har jeg veldig "urolig" mage, dvs får veldig lett løs mage når jeg reiser bort. Masse diare.. Når jeg var i syden tok jeg ido-form forebyggende før vi reiste, som det sto på pakken. 5 eller 7 dager før vi reiste eller noe. Så tok jeg det hele tiden når vi var der. Jeg merka det kjempegodt. Hadde litt hard mage og hadde nesten problemer med å få av meg avføringen. Da spiste jeg masse vaniljeis, kylling og ellers masse godt. Så, ja. Jeg synes de funker bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå