Gå til innhold

Ido Form

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal på ferie i morgen, og i går begynte jeg på Ido Form (for å unngå evt. magesyke/diare i løpet av reisen). Det som er litt vittig, er at jeg nå er blitt lettere plaget av luft i magen, noe jeg trodde dette medikametet skulle forhindre. Dessuten føler jeg meg slapp og ganske trøtt. Er det bivirkningene?

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Skal man ta det forebyggende..? Trodde man tok det når man ble uggen... (skal tipse søstersen som alltid blir dårlig i magam)

Skrevet

Man tar det forbyggende ja. Og dersom du allerede har blitt rammet. Det står på pakningen (reiser selv i morgen, og er fullt oppdatert ;))

Skrevet

Kjenner noen farmasøyter og de sier at ido-form har samme effekt som å spise yoghurt...selv har jeg tatt ido-form forebyggende uten at jeg synes det har hatt en positiv eller negativ virkning, og heller ikke de virkningene som du rapporterer.

Uansett god ferie :).

Skrevet

Jeg har ikke blitt verken trøtt eller slapp av dem.

Står det noe om bivirkninger i vedlegget i pakken?

Skrevet

Jeg tok de da vi var i syden for 2 år siden.

Vanligvis har jeg veldig "urolig" mage, dvs får veldig lett løs mage når jeg reiser bort. Masse diare..

Når jeg var i syden tok jeg ido-form forebyggende før vi reiste, som det sto på pakken. 5 eller 7 dager før vi reiste eller noe. Så tok jeg det hele tiden når vi var der.

Jeg merka det kjempegodt. Hadde litt hard mage og hadde nesten problemer med å få av meg avføringen. Da spiste jeg masse vaniljeis, kylling og ellers masse godt. :)

Så, ja. Jeg synes de funker bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...