Gjest Butterflygirl Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Har de noen produkter mot store porer? Etter at kvisene fra puberteten forsvant, så har poreren blitt store. Spesielt under øynene. Ved siden av nesa. Jeg hadde en del hudormer der, så nå har blitt borte ved hjelp av tetralysal. Men jeg vet at en løsning på porene er laser, men det er vondt og dyrt. Så, er det noen som vet om Dermalogica eller andre merker har produkter mot dette? Eller burde jeg dra til en hudpleiesalsong og kanskje få en time der? Noen som vet om et bra sted?
Gjest Ethereal Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 Store porer er nok mest genetisk betinget, så det finnes lite som kan gjøre dem mindre på permanent basis. Hva laser gjør eller ikke gjør, vil jeg ikke uttale meg om, men det virker som det blir markedsført som "the next big thing". Et par ting du kan gjøre: *Bruke et ansiktsvann eller liknende med salisylsyre (BHA), Clinique Mild Clarifying Lotion (ikke nr 1,2,3,4, men en egen, er uten alkohol) er utrolig bra Heller ikke så veldig dyr! *Estee Lauder Idealist kamuflerer porene totalt slik at du nesten ikke behøver sminke! Den har en veldig utglattende og mattende effekt på huden.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #3 Skrevet 30. juni 2004 jeg har brukt M D Formulations facial cream på nesen og porene/litt hudorm er nesten forsvunnet. Det tok 1-2 mnd.Tar litt på morgen og kveld.
Gjest Butterflygirl Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 jeg bruker Clinique 3 step, og bruker clarifying lotion 2. Det føles kjempe deilig etter påføringen og fjerner mye fett fra huden. føler faktisk at porene har blitt mindre enn det. Men hva er egentilg forskjellen med clarifying lotion 2 og mild clarifying lotion? Bruker ikke make up krem eller noen ting til daglig. Tenkte at siden dermalogica er en hudpleiemerke som ikke inneholder allergifremkallende stoffer, så ville det passe meg...og kanskje gjøre noe med porene mine.
Gjest Ethereal Skrevet 30. juni 2004 #5 Skrevet 30. juni 2004 Mild Clarifying Lotion inneholder ikke alkohol, og er mildere mot huden. Salisylsyre har en slags peelingeffekt, og vil over tid normalisere huden din.
Gjest Butterflygirl Skrevet 30. juni 2004 #6 Skrevet 30. juni 2004 Den høres bra ut. Skal prøve ut den når clarifying 2 er tom. Har du prøvd/hørt om denne "Pore Minimizer Refining Lotion"? Den forebygger huden rundt porene og minsker det. Vet ikke om det vil hjelpe for min hud. Får gå å spørre på Esthetique eller noe. Er litt desperat etter å bli kvitt porene mine. I allafall i minske synligheten. De er jo ikke så store. Du ser dem ikke hvis du står 1 meter fra meg. Men når man blir eldre så blir huden dårligere. har ikke lyst til å se ut som en appelsin. :oops:
Gjest Ethereal Skrevet 30. juni 2004 #7 Skrevet 30. juni 2004 Jeg har dessverre tørr hud, så kan ikke svare annet enn på generelt grunnlag. Men som gjest her over nevnte; du kunne jo prøve MD Formulations Facial LOTION (ikke cream, den er for tørr hud) og se om det hjelper. Men snakk med en hudpleier først, det er dyre saker å kaste eventuelt bortkastede penger på. Ellers er det lurt med rensemaske; jeg har en som heter Vertargil, som består av grønn leire. Kjøpt hos helsekost, men fås også hos hudpleiere. Var ikke dyr heller...
Gjest Gjest_Bergen_* Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Jeg fikk en prøve på Clinique sin 3-trinnsserie på et parfymeri for en stund tilbake. Jeg er ganske sikker på at jeg fikk Clarifying Lotion 3 i denne prøvepakken. Jeg har ikke så altfor fet hud, bare litt skinn på nesen av og til. Jeg syns nummer 3 var god til min hud, og jeg kunne raskt se at porene ble mindre. Men jeg ser at flere på forumet klager over 3-trinnsserien fra Clinique, spesielt Clarifying Lotion fordi den inneholder så mye alkohol. Jeg brukte jo denne bare i et par dager, så jeg vet ikke. Mitt spørsmål er: Er det noen her inne som bruker Clarifying Lotion 3? Hva slags hud har dere, og hvordan har den blitt ved bruk av dette ansiktsvannet? Jeg har tenkt å kjøpe Clarifying Lotion, og da egentlig nummer 3. Men jeg heller litt mot å kjøpe nummer 2, for å "være på den sikre siden". Jeg er redd at Mild Clarifying Lotion vil være for mild for meg og mine porer. På Cinique sine sider står det at nummer 3 er for kombinasjon til fet hud, men på beauty4net står det at nummer 2 er for kombinasjon til fet hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå