Gå til innhold

Mannen mottatt sms fra utenlandsk dame bosatt i Bamble Telemark

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Nei uff! Han er utro og hun leste en av tekstmeldingene hans, er ikke noe spørsmål om hvem som er svarteper her hvertfall! Lå nå mannen få være utro og for all del ikke les meldingene hans, så han kan få fortsette affæren i fred! Anonymous poster hash: 51aeb...34d

Hun leste tydeligvis meldingen FØR hun mistenkte utroskapen da... Ikke rart mange menn er utro så mye sykelig sjalu og kontrollerende kvinnfolk det finnes!

Nå var det jo heldigvis ikke utroskap i dette tilfellet, men jeg mener fortsatt at det er galt å lese andres meldinger.

Endret av RusaPåPus
Gjest Peanut
Skrevet

Hjelp. O_O Hvis nummer ikke står i en kontaktliste så er det vel mest sannsynlig feilsendt? Jeg har fått meldinger fra folk med innhold alt fra teite sexmeldinger til masemeldinger- har jo skjønt at de har sendt feil. <_<

Gjest crazycatlady
Skrevet

Kan jo være at mobilen lå fremme og at det tikket inn en melding hun så?

Hva er det som er så forferdelig farlig med det? Han er jo åpenbart ikke til å stole på uansettAnonymous poster hash: 51aeb...34d

Lese andres meldinger er galt UANSETT! Lå mobilen fremme må hun uansett trykke på tlf for å lese meldingen. Jeg har selv vært sammen med en sykelig sjalu fyr som leste alt av meldinger enda jeg aldri var utro. Jeg måtte be venninnene mine slutte å fortelle meg vanskelige ting på sms om de ikke ville at han skulle vite om det. Å være sammen med et sånt kontrollerende menneske er som et fengsel. Jeg kunne ikke engang fortelle at jeg delte kontor med en mann, for da hadde han nektet meg å dra på jobben. Nå sier jeg ikke at TS er så ille, slett ikke, men mail og mobil er privat uansett. Såpass må man kunne stole på hverandre. Kunne aldri falle meg inn å lese samboers meldinger.

AnonymBruker
Skrevet

Netcom har visst hatt en del problemer med meldinger som blir sendt feil i det siste. Jeg sendte et bilde av huset vårt forleden til en kompis av meg. Han fikk for så vidt bildet, men det var en annen ukjent person som stod oppført som avsender ... Det stod noe på firda.no om lignende hendelser også.

Og uansett kan den jo rett og slett være feilsendt. Noen taster fortsatt hele nummeret de skal sende til i stedet for å hente det fra kontaktlista.

Opplevde akkurat det samme (også med et helt uskyldig bilde). :)

Anonymous poster hash: 537bd...b40

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 100% sikker på denne meldingen er feilsendt

1. Pga det var en beskjed " er på tur hjem" Og hvorfor skal hun sende det til en som bor lengre unna? Ser ikke logikken der.

2. hun står ikke i tlf lista han

3. folk feilsender sms titt og ofte.

Jeg har selv fått merkelige sms på tlf av noen som har sendt feil. Ene gangen skrev jeg: jeg heter ikke Linda da fikk jeg en sms til er det Beate da? Da skrev jeg heter ikke det heller. Så fikk jeg til slutt beklager sendt feil..

Fikk også sms fra en fotograf om tidspunkt for bryllupsforografering. Den var heller ikke til meg :P

Så har fått feilsendte meldinger noen ganger ja.

Slutt å tenk på det, og ha sex med mannen din. Jaggu meg på tide etter 2 år!!

Hvorfor har dere ikke hatt sex på 2 år!

Anonymous poster hash: a4974...4bf
AnonymBruker
Skrevet

Folk med nysgjerrige partnere bør virkelig skaffe seg skjermlås på mobilen. Men det er kanskje et bombesikkert tegn på utroskap?

Anonymous poster hash: 83943...095
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet ville jeg latt tvilen komme din mann til gode.

Men jeg bet meg merke i at denne kvinnen var fra Bamble i Telemark. Og da ringte det noen alarmklokker. Jeg har nemlig vært i Bamble, og der er det mange lettlivede kvinnfolk!Anonymous poster hash: 33b6f...c3d

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_ler.gif' alt=':ler:'> joda det er her konsentrasjonen av de lettlivede kvinnfolkene i Norge er.

Anonymous poster hash: b3fd5...12d

AnonymBruker
Skrevet

Netcom har visst hatt en del problemer med meldinger som blir sendt feil i det siste. Jeg sendte et bilde av huset vårt forleden til en kompis av meg. Han fikk for så vidt bildet, men det var en annen ukjent person som stod oppført som avsender ... Det stod noe på firda.no om lignende hendelser også.

Og uansett kan den jo rett og slett være feilsendt. Noen taster fortsatt hele nummeret de skal sende til i stedet for å hente det fra kontaktlista.

Skjer det ofte?

Anonymous poster hash: 69d10...e5d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde en gang at en kjæreste (eks nå selvfølgelig) sendte meg en mld feil som egentlig skulle til hun han var utro med :P Han var i andre enden av landet og spurte om vi skulle møtes på .... kl .... og "kose" etterpå. Han lo det bort med at det var en spøk, veeeel. Han innrømmet det senere.

Men jeg har fått masse feilsendte smser fra fremmede, og heldigvis har ikke samboer klikket av den grunn. Er da ikke min feil

Anonymous poster hash: 44db7...5bd
Gjest Allergikeren
Skrevet

Skjer det ofte?

Anonymous poster hash: 69d10...e5d

Jeg har ikke hørt om slikt som dette på leeenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...