Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for tiden på utkikk etter en ny tv. Kan ikke så mye om det, så trenger litt hjelp til å finne den rette. Tror at rundt 48´´ vil passe fint hos meg, og har hørt at Samsung skal være bra. Tenker maks 5000kr :) Noen som har noen forslag eller tips/råd? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven, er reklame på tv for tv til 1999 Kr

AnonymBruker
Skrevet

Tips: -Kjøp størst mulig (jeg ville også kjøpt minst 48 tommers) hvis ikke kan den fort bli liten om du har litt størrelse på rommet. - Sjekk ut salg. Min var satt ned fra nesten 8000 til 5000. -Smart TV er greit. Det trenger ikke være så mye dyrere, men du får mye igjen for det.

Anonymous poster hash: 29c44...16f
Skrevet (endret)

Generelle tips:

-for alt i verden: velg full HD i dag, ikke bare HD-klar

-led (eller lcd) er for de fleste bedre enn plasma

-100 hrz gir bedre flyt i bildet enn 50

-husk å få nok innganger til det du vil koble til. Kjipt å komme hjem med en tv med kun to hdmi-innganger derson du skal koble til tre eller flere ting...

Endret av Thorn
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for tips :)

Hva er smart-tv? :P

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk sidene på mpx.no daglig. De kjører masse tilbud. Min Philips 55" med 700hz kostet litt vel mye, men plutselig en dag var det 12 % på den og det ble et kjempegodt kjøp. Hadde til og med råd til surroundanlegg, hehe

Anonymous poster hash: 16a20...c23

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips :)

Hva er smart-tv? :P

Smart TV er som en "integrert PC" på en måte, slik at du kan gå på Youtube og Nettflix, Facebook osv. uten å måtte koble til PCen.Siden smart TV har Internett.

Skrevet

Smart TV er som en "integrert PC" på en måte, slik at du kan gå på Youtube og Nettflix, Facebook osv. uten å måtte koble til PCen.Siden smart TV har Internett.

Åja, da skjønner jeg :) Det er jo kjekt å ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...