seventeen Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Hei! Har fått øynene opp for en ny vin, som heter "petalo il vino dell'amore moscato bottega". Vi kjøpte den på taxfreen på gardermoen, men i følge vinmonopolet sine nettsider skal dem ha den der også. Men, når jeg går inn på systembolaget(vinmonopolet i sverige), så står det at "Varan är tillfälligt slut hos leverantör". Hva betyr det? At denne vinen ikke produseres lenger? I så fall må jeg jo dra på polet og hamstre for de neste 50 årene Er det noen som vet om denne vinen fortsatt kommer til å være til salgs på vinmonopolet fremover? Eller er det slutt på den? I følge venninner som jobber på taxfreen på Gardermoen, er det visstnok en veldig populær vin, og da skjønner jeg ikke helt hvorfor de ikke tar den inn i Sverige lenger.. Håper noen kan hjelpe meg!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Hei! Har fått øynene opp for en ny vin, som heter "petalo il vino dell'amore moscato bottega". Vi kjøpte den på taxfreen på gardermoen, men i følge vinmonopolet sine nettsider skal dem ha den der også. Men, når jeg går inn på systembolaget(vinmonopolet i sverige), så står det at "Varan är tillfälligt slut hos leverantör". Hva betyr det? At denne vinen ikke produseres lenger? I så fall må jeg jo dra på polet og hamstre for de neste 50 årene Er det noen som vet om denne vinen fortsatt kommer til å være til salgs på vinmonopolet fremover? Eller er det slutt på den? I følge venninner som jobber på taxfreen på Gardermoen, er det visstnok en veldig populær vin, og da skjønner jeg ikke helt hvorfor de ikke tar den inn i Sverige lenger.. Håper noen kan hjelpe meg! Vet ikke. Men en god hvitvin jeg kan anbefale fra Systembolaget er denne http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?searchquery=rosemount&artikelId=326598&varuNr=6091&referringUrl=%2fTemplates%2fPublic%2fPages%2fGlobalSearchPage.aspx%3fsearchquery%3drosemount%26id%3d1594%26epslanguage%3dsv og en rød musserende her: http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?sortfield=Default&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&varugrupp=R%C3%B6tt+vin&produkttyp=S%C3%B6tt&groupfiltersheader=Default&artikelId=12582&varuNr=22310&filters=varugrupp%2cprodukttyp%2c Begge er herlige. Anonymous poster hash: 0ac7b...0f7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Hei! Har fått øynene opp for en ny vin, som heter "petalo il vino dell'amore moscato bottega". Vi kjøpte den på taxfreen på gardermoen, men i følge vinmonopolet sine nettsider skal dem ha den der også. Men, når jeg går inn på systembolaget(vinmonopolet i sverige), så står det at "Varan är tillfälligt slut hos leverantör". Hva betyr det? At denne vinen ikke produseres lenger? I så fall må jeg jo dra på polet og hamstre for de neste 50 årene Er det noen som vet om denne vinen fortsatt kommer til å være til salgs på vinmonopolet fremover? Eller er det slutt på den? I følge venninner som jobber på taxfreen på Gardermoen, er det visstnok en veldig populær vin, og da skjønner jeg ikke helt hvorfor de ikke tar den inn i Sverige lenger.. Håper noen kan hjelpe meg! petalo il vino dell'amore moscato bottega ser ut til å finnes i Norge http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/musserende-vin/italia/bottega-petalo-il-vino-dellamore-moscato-2011/sku-125901;pgid=KDlIlR0P8ZxSR0EKznIP3.0d0000ZDR9AQxH;sid=2cYD-EofJrcA-Bvw2yiny40VGEoBvC3k0DY= men jeg vet ikke hvor lenge. Send Vinmonopolet evt en e-post og hør? Anonymous poster hash: 0ac7b...0f7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Hei! Har fått øynene opp for en ny vin, som heter "petalo il vino dell'amore moscato bottega". Vi kjøpte den på taxfreen på gardermoen, men i følge vinmonopolet sine nettsider skal dem ha den der også. Men, når jeg går inn på systembolaget(vinmonopolet i sverige), så står det at "Varan är tillfälligt slut hos leverantör". Hva betyr det? At denne vinen ikke produseres lenger? I så fall må jeg jo dra på polet og hamstre for de neste 50 årene Er det noen som vet om denne vinen fortsatt kommer til å være til salgs på vinmonopolet fremover? Eller er det slutt på den? I følge venninner som jobber på taxfreen på Gardermoen, er det visstnok en veldig populær vin, og da skjønner jeg ikke helt hvorfor de ikke tar den inn i Sverige lenger.. Håper noen kan hjelpe meg! Se: http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=77758# Velg : Bevaka vara Vad innebär bevaka vara? Webbsaldo: Tillfälligt slut hos leverantör Flaska (750 ml) Kr/lit (118,67) Pris 89,00 kr OBSERVERA Varan är tillfälligt slut hos leverantör. Du får beskjed når varen er inne igjen, om du velger å bevaka vara Tilfelligt slut betyr midlertidig tomt Anonymous poster hash: 0ac7b...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå