Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når samboeren hans også har en elsker?

Anonymous poster hash: 1a95b...96e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en slags stille samstemthet om at de begge har noen på si, ja.

Anonymous poster hash: 24f00...79c
  • Liker 4
Skrevet

Har de åpent forhold? Hvis de begge synes det er greit, og du føler det er ok å være det, så hvorfor ikke?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de har ikke et åpent forhold. Han vet om hennes (det vet ikke hun). Men hun vet ikke om meg.

For et kaos jeg nå har rotet meg opp i :(

Men må nesten le også... Latterlig hele greia 😱

Skrevet

Eh hallo?? NEI!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man går bak ryggen på noen er det ikke greit å være noens elsker

Anonymous poster hash: 17941...e59
  • Liker 3
Skrevet

Da lurer jeg på hvorfor de er sammen når de går å finner hver sin elsker

• Liker 2
Skrevet

Sånn rent teknisk er det jo ikke ditt problem. Det er jo ikke du som har kjæreste. Men moralsk sett er det jo råttent gjort mot noen du ikke kjenner (forhåpentligvis).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn rent teknisk er det jo ikke ditt problem. Det er jo ikke du som har kjæreste. Men moralsk sett er det jo råttent gjort mot noen du ikke kjenner (forhåpentligvis).

Jeg kjenner henne ikke, aldri møtt henne. Og er det egentlig så råttent? Med tanke på at hun selv går bak ryggen på sin mann?

AnonymBruker
Skrevet

Er det OK om noen hadde vært elskerinna til typen din?

Anonymous poster hash: 66c8d...d8d
  • Liker 1
Skrevet

Du er ikke den minst råtne personen i denne firkanten av folk som puler bak ryggen på hverandre :)

Gjest stian86
Skrevet

Aldri greit og være elsker/elskerinne. At folk har elsker/elskerinner er no som så. Men at folk klarer og være utro det skjønner eg ikke. Om man elsker den personen man er med gjør man aldri noe sånt. Om man ikke syns så mye om sin partner bør man forlate de.

Gjest Awzm me
Skrevet

Hvis du ikke eier moral, så er det jo OK..

AnonymBruker
Skrevet

Er det OK om noen hadde vært elskerinna til typen din?

Anonymous poster hash: 66c8d...d8d

I dette tilfellet, Ja. Om jeg selv hadde en annen, hvorfor ikke?

Men nå er det ikke jeg som har samboer, jeg hadde gått fra min før jeg involverte meg i noen andre.

Jeg er bare den kjipe, kyniske og umoralske elskerinnen her ;)

AnonymBruker
Skrevet

Tja, er vel ok, men litt meningsløst? Skjønner ikke helt poenget med forholdet dems hvis de begge er utro? De trenger vel ikke ha elsker/ elskerinner, når de heller kan gjøre det slutt og leve som de vil?

Anonymous poster hash: 1427d...ed4

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Aldri greit og være elsker/elskerinne. At folk har elsker/elskerinner er no som så. Men at folk klarer og være utro det skjønner eg ikke. Om man elsker den personen man er med gjør man aldri noe sånt. Om man ikke syns så mye om sin partner bør man forlate de.

Enig.

Dog mener jeg at det er de som er i et forhold som har "skylden" for hadde den de fant seg utenom forholdet sagt "nei, for du er jo i forhold" så ville alltids andre ha sagt "ja"...

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at hun har en elsker? Er det elskeren din som sier det?

Anonymous poster hash: f9abb...48b

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at hun har en elsker? Er det elskeren din som sier det?

Anonymous poster hash: f9abb...48b

Ja ;) så... kjør på nå, om hvor teit jeg er! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han ikke forteller det til henne så nei det er ikke greit. (Det er heller ikke greit det hun gjør). Men derimot om han sier det så ja kjør på.! :) han har tydligvis ikke noe i mot at hun har, men forskjellen er at han vet det.

Men for din egen del hvorfor synke så lavt å være med en som ikke setter deg først, som allerede er opptatt?! Du fortjener sannsynligvis bedre enn det.

Anonymous poster hash: 5d0e2...952

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...