AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Jeg og kjæresten har vært sammen i litt over 2 mnd nå, og vi har det helt fantastisk sammen. Jeg vet det ikke er lengen, men vi har et fantastisk fint forhold. I dag da jeg skulle sende noen bilder som vi tok med tlf hans, til meg, så jeg med et uhell at han hadde bilder av en annen jente og kløfta hennes, når han var ute på byen. Jeg vet at han ikke kunne finne på å gjøre noe som ville såre meg (han har selv sagt det, og at jeg er utrolig viktig og riktig for han). Men jeg klarer ikke å få de bildene ut av hodet, og jeg sitter og prøver å finne på alle slags unnskyldninger for at han tok de bildene. For en stund siden når vi kjedet oss og ikke visste hva vi skulle finne på, spurte jeg om vi kunne se på bildene hans, men han sa nei. Og når jeg spurte om han skjulte noe for meg, ble han nesten irritert. Ettersom det ikke var meningen at jeg skulle se de bildene, burde jeg bare late som ingen ting, eller skal jeg snakke med han om det? Jeg vil ikke at han skal bli sur for at jeg "har snoket i bildene hans", da det bare var et uhell.Anonymous poster hash: d2a1e...7a4 1
Apehjerne Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Det er den dummeste unnskyldningen jeg hører. " jeg kjedet meg og ville se på bildene hans" " jeg kjedet meg så jeg gikk igjennom tlf hans" Hadde også sagt nei om noen ville glo på tlf min fordi de kjedet seg. Og hvis du mener han unasett ikke kunne gjort noe for å såre deg så er det vel bare å glemme de bildene
Maximillian Cohen Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 (endret) Dette er mest sannsynlig en så ufattelig mye mindre sak enn det du har klart å dikte frem. Valgene dine nå er å snakke med han om det, eller å glemme det totalt. Jeg anbefaler deg det siste, men om det blir for vanskelig så må du nesten snakke med han. Det kommer mest sannsynlig til å føre til meget dårlig stemning, men over tid vil det være så uviktig at det viskes ut og vil dermed ha null innvirkning på deres videre forhold. Endret 7. august 2014 av Maximillian Cohen
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Det er den dummeste unnskyldningen jeg hører. " jeg kjedet meg og ville se på bildene hans" " jeg kjedet meg så jeg gikk igjennom tlf hans" Hadde også sagt nei om noen ville glo på tlf min fordi de kjedet seg. Og hvis du mener han unasett ikke kunne gjort noe for å såre deg så er det vel bare å glemme de bildene Å se på bilder sammen på telefon sammen med kjæresten er da ingen stor sak i utgangspunktet. Jeg har ingen problemer om han vil se bildene mine på telefonen fordi han kjeder seg. Det er da bilder av oss og fester osv, samme gjør vi på hans. Derimot selvsagt ikke uten lov eller sammen da, går ikke gjennom telefonen hans. Uansett TS. Jeg forstår jo du reagerer, på samme måte som din kjæreste nok hadde reagert om du hadde hatt et bilde av en annen mann. Men bilde er nok tatt før din tid og er derfor det er der? Kanskje best å bare glemme det.. Men dersom du ikke klarer det kan du jo ta det opp med han, det bør da være lov i et forhold. Men at det kan bli sur stemning av det er godt mulig. Ting er ofte mer uskyldig enn vi tenker oss til. Anonymous poster hash: b0f73...19f
Gjest Awzm me Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Si at du så det. om han mener du snoket så sier du at du skulle jo overføre de bildene som du sa, ser ikke at det skulle være et problem? Men er det bildet av en jente, som tilfeldigvis har tydelig kløft, eller er det zoomet inn på kløften?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Jeg hadde opplyst han om hva jeg fant med en gang og konfrontert han om dette. Etter min bok er det mer fyfy å ha slike bilder på telefonen, enn det å snike. Det er utenfor min komfort sone, ihvertfall. Men som du skriver, snek du ikke på bildene hans og du har ditt på det rene. Ta det opp med han du, det er mitt råd Anonymous poster hash: 057a7...c4d
Apehjerne Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Å se på bilder sammen på telefon sammen med kjæresten er da ingen stor sak i utgangspunktet. Jeg har ingen problemer om han vil se bildene mine på telefonen fordi han kjeder seg. Det er da bilder av oss og fester osv, samme gjør vi på hans. Derimot selvsagt ikke uten lov eller sammen da, går ikke gjennom telefonen hans. Uansett TS. Jeg forstår jo du reagerer, på samme måte som din kjæreste nok hadde reagert om du hadde hatt et bilde av en annen mann. Men bilde er nok tatt før din tid og er derfor det er der? Kanskje best å bare glemme det.. Men dersom du ikke klarer det kan du jo ta det opp med han, det bør da være lov i et forhold. Men at det kan bli sur stemning av det er godt mulig. Ting er ofte mer uskyldig enn vi tenker oss til. Anonymous poster hash: b0f73...19f Ingen stor sak nei. Men uansett den dårligste unnskyldningen jeg hører. Det er bare endårlig unnskylding for å sjekke hverandres mobiler for snusk
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 menn er dumme!! Anonymous poster hash: bec48...0d1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Hadde dette skjedd meg hadde jeg slått opp uten tvil. Hadde han vist deg bildene hadde det vært en helt annen sak, men han skjuler det jo for deg. Vil du ha en du ikke kan stole på? Hva mer skjuler han? Tenk på det! Anonymous poster hash: 1a654...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå