Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mener du grensen for utroskap går? Jeg ser mange situasjoner rundt meg som jeg ikke hadde tolerert, og lurer på hva andre syns. Kan nevne to her.

1. Ei venninne av meg har vært sammen med typen i noen år, men hun liker fortsatt å få oppmerksomhet fra andre gutter og sender mye meldinger til dem. Hun passer imidlertidig på at disse meldingene slettes så fort at typen ikke rekker å tyvlese. Greit dette ikke er så ille, men har man ikke allerede kryssa en linje når man må skjule noe for partner? Kan man være utro uten at det er fysisk?

2. Ei annen venninne fortalte at typen hadde innrømma at han hadde vært en tur på strippeklubb med kompisene sine. Alle de andre guttene hadde fått tafse på dama, så han sa at han følte han også måtte tafse på henne, noe han gjorde. Selve strippeklubben er noe i grenseland for hva jeg hadde tolerert, men faktisk tafsing på nakne damer hadde jeg ikke gått med på i det hele tatt! Er det greit når dette er noe som skjer ute sammen med gutta?

Anonymous poster hash: 3e6b7...583

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ved Hamar.

Anonymous poster hash: 88272...424
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg setter streken ved det kjæresten min ikke hadde likt at jeg han gjøre. Altså, ting han ikke tør gjøre hvis jeg hadde vært der.

Anonymous poster hash: e0f59...8b6
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes begge alternativene er å gå kraftig over streken ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det bør man snakke om når man går inn i et forhold. Noen grenser er litt flytende.

Jeg tenker at alt man ikke vil at kjæresten skal gjøre mot en selv er en god begynnelse

Skrevet

Jeg mener man er utro med en gang man gjør noe man ikke vil den andre skal vite om. Selv om noe selvfølgelig er verre enn andre ting. Hadde typen sendt flørtete meldinger til andre damer kunne jeg kanskje tilgitt det, vet vel ikke helt før jeg faktisk hadde vært i den situasjonen. Men hvis han hadde hatt sex med ei annen dame hadde det vært et enkelt valg. Og ikke faen om det hadde vært greit at han tafsa på strippere!

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Strippeklubb kan han få dra på, men jeg vil gjerne bli med da :nigo: Men er uansett ikke noe han er interessert i. Jeg kan jo strippe for han når som helst :P

Synes selv det har gått over grensen til utroskap når man flørter eller klår på noen. :)

Skrevet

Syns flørting og lett kos ute på byen er helt greit, så fremt det ikke blir for intimt. Akkurat den grensa har jeg litt vanskelig for å stadfeste hvor går, men jeg vil generelt sett si den går ved kyssing, sånn kyssing utover et lett tantekyss når min fiktive kjæreste møter ei venninne han ikke har sett på lenge.

Alt av kontakt med jenter som han føler han må skjule for meg er utroskap, og sex eller åpenlys klåing på intime områder er utroskap. Så setting 1 er ikke innafor for min del.

Den settingen du nevner om strippeklubb hadde ikke jeg reagert noe særlig på, det er en spesiell situasjon, og så lenge han ikke hadde betalt for noe mer enn eventuelt en lapdance hadde jeg ikke hatt noen innvendinger der. Det er jo bare gøy, og dama får betalt for å gi de oppmerksomhet. Syns dog han kan ta med meg neste gang. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg kvalifiserer ikke disse to eksemplene som utroskap.

Begge deler er ufint, men synes ikke det er utroskap.

Anonymous poster hash: 16fd8...667

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...