Pasjonsblomst Skrevet 7. august 2014 #1 Del Skrevet 7. august 2014 Hei Jeg har tenkt å bestille ammeinnlegg i bambus og/eller ull / ull-silke. Trenger anbefalinger, gjerne også til nettsted med greie priser og litt utvalg. er det best med sperrelag i bambusinnlegget, eller gjerne bruke ekstra ull utenpå derigjen? Håper dere har noen tips på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 7. august 2014 #2 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg kjøpte bambusinnlegg via littlelamb (husker ikke helt nettsiden), de har sperrelag. Måtte nesten ha det. Så hadde jeg ull fra Janus oppå (Tom & Trine, Sparkjøp, har like). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg lagde en tråd om dette for bare 2-3 uker siden. Endte med å bestille i bambus fra little lamb og lev logisk. De siste var mye tykkere enn de fra little lamb. Nå venter jeg enda på at mini skal komme ut, så har selvsagt ikke fått testet de. Little lamb sine tror jeg man bør ha noen utenpå da de virker veldig tynne. Lev logisk sine virker bedre (tykkere og mykere) men kan kanskje være for tykke? Anonymous poster hash: 00aae...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå