Gå til innhold

Flaut å hente pakke fra nelly

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte noen klær fra nelly.com for noen dager siden, og fikk nå hentemelding fra posten. Problemet er bare at jeg føler det er litt.. flaut på en måte å hente pakken derifra siden jeg har fått med meg at pakkene deres er reklamert med masse "nelly" over hele posen. Jeg må jo hente pakken, for jeg trenger de tingene jeg bestilte, og føler meg teit som synes det er kleint, men ja. Er det noen andre her som har det slik når de har bestilt ting fra nettet??

Anonymous poster hash: e26f4...a59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men i helvette da...... hvor fjollete kan man bli???

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

Flau av å hente noe fra Nelly? WHYYYYY, det er da bare klær?

Anonymous poster hash: 3befc...dfe
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 94ac7...0ac
  • Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Nei, aldri vært flaut å hente noe fra Posten, og i hvert fall ikke klær.

Skrevet

Trur nok det er mange som bestiller klær og andre ting på nettet. Så det er ingenting å være flau over :)

Skrevet

Flaut å hente fra pakke Nelly? Hæ?

Skrevet

Flaut? Virkelig? Lurer på hvor det skulle være greit å handle fra hvis Nelly er flaut. Hadde det stått "kondomeriet" med store bokstaver så kan jeg skjønne det, men bli flau over å handle i en helt vanlig klesbutikk skjønner jeg ikke. Blir du flau av å gå rundt med poser fra klesbutikker hvis du har vært på shopping også? Ta deg sammen, INGEN kommer til å reagere på at du henter/går rundt med denne pakken

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mer bekymret for å hente en pakke jeg har bestilt fra Israel. Jobber overnysgjerrig slekt på Post I Butikk-en her, så da blir det vel hyling om hvorfor jeg har en pakke med hebraisk på nå som alle skal være politisk korrekte. :(

Anonymous poster hash: eba29...8ff
  • Liker 1
Skrevet

Ja, kjempeflaut med butikkens navn på pakken. Jeg blir flau hver gang jeg handler på Rema 1000, for det står jo med stor logo på begge sidene av posen, så alle kan se hvor jeg har vært å handlet. :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Nelly er jo ikke flaut, det hadde vært verre om det stod "I like big buttplugs" eller noe sånt på pakken.

• Liker 6
Skrevet

Ta med deg en pose hvis det er et problem? Ikke at noen vil bry seg om at det står "nelly" med relativt liten skrift på posen heller, det er en av Norges største nettbutikker for klær.

Jeg er mer bekymret for å hente en pakke jeg har bestilt fra Israel. Jobber overnysgjerrig slekt på Post I Butikk-en her, så da blir det vel hyling om hvorfor jeg har en pakke med hebraisk på nå som alle skal være politisk korrekte. :(

Spør dem om de har kjøpt noe fra Kina, hint: Tibet.

• Liker 3
Skrevet

Bestilte noen klær fra nelly.com for noen dager siden, og fikk nå hentemelding fra posten. Problemet er bare at jeg føler det er litt.. flaut på en måte å hente pakken derifra siden jeg har fått med meg at pakkene deres er reklamert med masse "nelly" over hele posen. Jeg må jo hente pakken, for jeg trenger de tingene jeg bestilte, og føler meg teit som synes det er kleint, men ja. Er det noen andre her som har det slik når de har bestilt ting fra nettet??

Dersom de ser rart på deg, kan du alltids unnskylde deg med at det er gave til damen din.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor syns du det er flaut? :P

Jeg har bestilt pakker fra alt mulig rart på nettet. Handler alt på nettet. Ingen som har sett rart på meg.

Gjest Leintle
Skrevet (endret)

Jeg driter vel i hva de i post-i-butikk synes om det jeg skal hente. Det var en periode da jeg solgte klær på Finn de lurte på om jeg drev en nettbutikk eller noe, da jeg sendte noe nesten hver dag en periode.

Tror du virkelig Nelly er den særeste pakken å hente ut? "Shit, vet dere hva, i går var det en som hentet en pakke fra Nelly". Seriøst, du hører jo selv hvor dumt det er.

Endret av Leintle
  • Liker 1
Skrevet

Men i helvette da...... hvor fjollete kan man bli???

Du har jo vært med her en stund. Folk på KG syns det er flaut å kjøpe dopapir, bind, agurk og smågodt. Skjønner ikke hvordan slike mennesker klarer seg ut i verden i det hel tatt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt! Voks opp! Synes du det er flaut å hente pakker, lar du bare være å bestille, eller er du et søtt, lite nettroll som sitter og kniser og gnir seg i hendene nå av reaksjonene du får...?

Anonymous poster hash: a586a...cb0

Skrevet (endret)

Flaut blir det ikke før man har handlet ymse voksenting på nett hos noen som ikke sender under alias og bruker anonyme esker... DA har man grunn til å bli litt flau når man henter pakken. Utover dette - de som jobber der BRYR SEG IKKE, og ihvertfall ikke om en pakke fra Nelly!

Endret av SmallTalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...