Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en byssan lull hengevugge til en veldig billig penge. Vi har allerede en bedside crib fra forrigemann, så vi trenger egentlig ikke noen sovemulighet for nybabyen. Men hvis denne vugga er veldig bra (bedside crib'en ble i grunnen lite brukt med eldstemann fordi han våknet så fort han eller teppet han lå på ble bevegd på når han hadde sovnet, så han ble bare liggende i vår seng) er det kanskje noe å vurdere likevel.

Noen som har erfaringer med denne vuggen? Og hvor henger dere den, i såfall? Ved siden av senga på den siden som moren sover? Eller over senga?

Anonymous poster hash: 52937...854

Skrevet

Den er helt fantastisk. :) Baby sover godt, trygt og lunt i den. Hengte den i kroker i taket ved siden av sengen. Blir jo feil å henge den over sengen?

AnonymBruker
Skrevet

Jo, enig i det, men jeg bare tenkte, hvis man skal nå vugga greit fra senga liksom (og kunne vugge på den mens man selv ligger i senga) så er det kanskje knotete hvis den henger ved siden av? Eller henger dere den da så langt ned at den er på høyde med deres seng?

Sorry for teite spørsmål :sjenert:

Skrevet

Den henger helt ved siden av sengekanten, men ikke på samme høyde. Litt lenger opp, men når den altså helt fint når jeg ligger. :)

AnonymBruker
Skrevet

Den henger helt ved siden av sengekanten, men ikke på samme høyde. Litt lenger opp, men når den altså helt fint når jeg ligger. :)

OK, tusen takk for svar, da blir det hengevugge på oss :)

Du er forresten alltid så hyggelig i tilbakemeldingene dine Teriyaki, koselig å få svar fra nettopp deg!

Skrevet

OK, tusen takk for svar, da blir det hengevugge på oss :)

Du er forresten alltid så hyggelig i tilbakemeldingene dine Teriyaki, koselig å få svar fra nettopp deg!

Jo takk for det. :)

Håper du blir fornøyd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...