Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en type tidligere i sommer gjennom en vennegjeng på hyttetur, og vi hadde sex i løpet av turen. Der og da var vi ingenting mer enn det man kan kalle for "friends with benefits", og jeg trodde ikke vi skulle utvikle noe mer i etterkant.

Etter turen begynte vi å snakke mer og mer sammen gjennom sms, facebook, telefon osv, og vi fant ut at vi hadde en interesse for hverandre. Vi har aldri sagt noe som tilsier at vi er kjærester (iogmed at det ville vært grytidlig å nevne enda), annet enn at vi har sagt at vi savner hverandre.

Så dro jeg på sydenferie med venninner til Kos, hvor vi åpenlyst dro ut for å feste, og jeg havnet i en situasjon hvor jeg ble ekstremt full og hadde sex med en annen. Reaksjonen min da jeg kom tilbake til hotellet mitt var at jeg hylgråt og jeg følte at jeg hadde vært utro mot han jeg egentlig bør holde meg til.

Han bor 8 timer unna der jeg bor, men vi er i prinsippet begge innstilt på at vi skal prøve å få til noe, så derfor skal han komme til meg nå om et par dager.

Jeg er fullt innstilt på å fortelle han hva som har skjedd, for å legge alle kortene på bordet, men jeg vet selvfølgelig ikke hvordan han vil takle det.

Spørsmålet mitt til dere er da egentlig, har jeg vært utro? Er dette helt ugreit, og unormalt at skjer? :(

Anonymous poster hash: 32b2e...24d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell det for Guds skyld før han reiser 8 timer da!

Skrevet

Vanskelig situasjon. Tenk deg situasjonen motsatt, hvordan vil du han skulle gjort det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt hva du vil med å opplyse ham om det som har skjedd, i og med at dere ikke er i et fast forhold og ikke var det da du var på ferie. Vil ikke det bare gjøre ham veldig vondt å se for seg deg være dritings og ha sex med en annen?

Anonymous poster hash: d197e...0d9

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Du har ikke vært utro, men definitivt tankeløs i forhold til han som liker deg, stakkars..

Skrevet

Jeg hadde glatt droppa en fyr som hadde hatt sex med ei annen jente mens vi var på vei inn i forhold. For det er jo det dere er. Er det følelser innblandet godtar jeg absolutt ikke at han flyr med andre jenter, da vil jeg finne meg en som kun er interessert i meg og ikke hopper på noen i fylla.

Sånn ut fra fakta (at dere ikke har stadfestet forholdet), så har du strengt tatt ikke vært utro. Men moralsk sett har du vært det i mine øyne.

Skal du fortelle det så må du si det før han kaster bort mange timer og penger på å reise til deg.

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Si det til han. Han vil mest sannsynlig droppe deg, selv om dere ikke er kjærester enda. Han vil vel mest sannsynlig finne seg ei å date som ikke holder på med å knulle flere samtidig. At du var full er ingen unnskyldning. Så dere kvinnfolk er ikke noe bedre enn menn. Like kåte dere også! SEX SEX SEX XD

Endret av Baby_Blue
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en type tidligere i sommer gjennom en vennegjeng på hyttetur, og vi hadde sex i løpet av turen. Der og da var vi ingenting mer enn det man kan kalle for "friends with benefits", og jeg trodde ikke vi skulle utvikle noe mer i etterkant.

Etter turen begynte vi å snakke mer og mer sammen gjennom sms, facebook, telefon osv, og vi fant ut at vi hadde en interesse for hverandre. Vi har aldri sagt noe som tilsier at vi er kjærester (iogmed at det ville vært grytidlig å nevne enda), annet enn at vi har sagt at vi savner hverandre.

Så dro jeg på sydenferie med venninner til Kos, hvor vi åpenlyst dro ut for å feste, og jeg havnet i en situasjon hvor jeg ble ekstremt full og hadde sex med en annen. Reaksjonen min da jeg kom tilbake til hotellet mitt var at jeg hylgråt og jeg følte at jeg hadde vært utro mot han jeg egentlig bør holde meg til.

Han bor 8 timer unna der jeg bor, men vi er i prinsippet begge innstilt på at vi skal prøve å få til noe, så derfor skal han komme til meg nå om et par dager.

Jeg er fullt innstilt på å fortelle han hva som har skjedd, for å legge alle kortene på bordet, men jeg vet selvfølgelig ikke hvordan han vil takle det.

Spørsmålet mitt til dere er da egentlig, har jeg vært utro? Er dette helt ugreit, og unormalt at skjer? :(

Anonymous poster hash: 32b2e...24d

Bor han fyren din på østlandet??

Anonymous poster hash: 07f95...3ed

AnonymBruker
Skrevet

Nytter ikke å dekke seg bak formaliterer her. Dette er de facto utroskap.

Anonymous poster hash: a19a5...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...