Renate79 Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Er det noen som vet om man kan legge inn vekt på datoer som allerede har vært inne i MyFitnessPal? Jeg har gått ned i vekt siden 1.mai (og har fortsatt endel kilo igjen), men synes det hadde vært veldig moro å registrere og se hele prosessen i en graf.. Evt om dere vet om andre app'er som kan gjøre dette? Takk for svar!
Gjest Sprettballen Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 (endret) Ja, det kan du. Gå inn på "innsjekking", og "rediger tidligere oppføringer". Helt nederst på siden står det "Legg til ny oppføring". Der kan du legge inn tidligere datoer. Endret 7. august 2014 av Sprettballen
Renate79 Skrevet 8. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2014 Jeg finner ikke "innsjekking"... Hm. Kanskje det er forskjell på om man har gratis- eller betalversjonen..? Hvilken har du?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Du kan redigere det selv om du har den vanlige gratisversjonen. Anonymous poster hash: d3a28...354
Gjest Sprettballen Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Jeg finner ikke "innsjekking"... Hm. Kanskje det er forskjell på om man har gratis- eller betalversjonen..? Hvilken har du? Jeg har gratisversjonen, og innsjekking står under fanen "Mitt hjem".
Gjest Wei Wei Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Bruker du app på mobil/iPad eller Internetversjon? Oppsettet kan variere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå