AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Del Skrevet 7. august 2014 Hei! Jeg er en jente på 21 år som sliter med smerter i korsryggen, mellom skulderbladene, skuldrene og kjeven. Jeg har prøvd ut massasje for å løse opp spenninger, men det hjelper lite, evt samme dag og neste. Smertene i korsryggen er uutholdlige til tider, noen ganger stråler smertene ut i det ene beinet. Smertene mellom skulderbladene virker som det sitter flere knuter under skulderbladet og når jeg trykker på de stråler smertene oppover og nedover. Smertene i skuldrene er stive og ømme. Smertene i kjeven er at det klikker hver gang jeg åpner kjeven og den hopper når jeg åpner den. For å åpne kjeven må jeg dra kjeven til den ene siden. Anonymous poster hash: 6bcd7...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Del Skrevet 7. august 2014 Første punktet er å oppsøke en LEGE, ikke alternativt. Anonymous poster hash: 8828e...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 7. august 2014 #3 Del Skrevet 7. august 2014 NIMI Ullevaal gir deg utredning med lege og manuellterpeut, anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 7. august 2014 #4 Del Skrevet 7. august 2014 Ville gått til lege, manuellterapeut eller kiropraktor. "Alternativt" eller ikke. Alle er autoriserte helsepersonell som kan henvise til bildediagnostikk. Symptomene du nevner passer prolaps som klemmer på isjiasnerven. Alle problemene kan skyldes dette, så det er nok best å få tatt en titt på disse tingene sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #5 Del Skrevet 7. august 2014 er kiropraktor og fysio anternaltivt? jeg ville tro at en kiropraktor vil kunne fikse dette for deg. Om det er låsninger som det høres ut som vil h*n kunne løse opp dette på noen få behandligner. En lege vil bare gi deg medisiner mot smerten, kanskje en henvisning. Anonymous poster hash: 9464f...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury1 Skrevet 7. august 2014 #6 Del Skrevet 7. august 2014 Kiropraktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #7 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg kan nevne at jeg har vært hos lege uten hell.. Derfor søker jeg noe annet, altså kiropraktor, fysioterapi eller naprapat. Anonymous poster hash: 6bcd7...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #8 Del Skrevet 7. august 2014 Er det noen som kan anbefale meg en kiropraktor i Oslo? Anonymous poster hash: 6bcd7...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 7. august 2014 #9 Del Skrevet 7. august 2014 Sliter forferdelig med rygg selv, prøvd alt av alternativt. Fysio, kiropraktor, osteopat, akupunktur osv osv. Ingenting fungerer, blir gal snart Fungerer der og da, men så er det tilbake dagen etter. Det jeg har funnet ut nå for min egen del, har oppsøkt lege, fått henvisning til røntgen, så evt videre til spesialist Gjør det før du begynner på egen hånd! Redd jeg har ødlagt ryggen min helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 7. august 2014 #10 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg får god hjelp av naprapat for min ryggplager, kan absolutt anbefale det. Vil også anbefale en tur til tannlege for kjeveplagene, i tilfelle problemene stammer fra gnissing. Jeg fikk skinne jeg skulle sove med, og både kjevevondt, tannverk, hodepine og skulderverk ble bedre ved bruk av skinna. Resten av vondtene tok/tar naprapaten seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #11 Del Skrevet 7. august 2014 Med smerter flere steder i kroppen som du beskriver her, tviler jeg på de vil finne noe av betydning vha bildediagnostistikk. Uansett hva du velger av manipulasjonsbehandling eller mobilisering tviler jeg på du vil oppnå noe særlig mer enn kortvarig effekt. Jeg vil faktisk være så dristig og foreslå noe så alternativt som psykomotorisk fysioterapi. Absolutt verdt å forsøke.Anonymous poster hash: 77fcc...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #12 Del Skrevet 7. august 2014 Man bør også trene utenom behandling når muskulaturen stivner til. Nytter ikke bare og løsne og tro at det holder. Måtte selv starte med det etter over 20 år med nakkevondter og ryggvondter. Tar tid men det har blitt bedre. Anonymous poster hash: 99634...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå