Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

samboeren min vurderer å kutte kontakten med sin halvbror.Han er 19 og,mye,mye yngre en sambo.Deres felles far er død for noen få år siden.Gutten har en alvorlig sykdom,men fungerer veldig bra på skole til tross for dette.Svigerfar var utro mot sambos mor,dette gjør fremdeles vondt for dem.Sambo har ikke kontakt med stemora,( som er bare8 år eldre enn ham),eller halvsøsteren.Halvbroren og sambo har hatt noe kontakt bla. på facebook.Han tenker altså på å kutte kontakten.Om han gjør det,bør jeg slette ham på FB og videre kontakt ? kjenner jeg ikke har så lyst til det,men for å være lojal bør jeg kanskje det?? hva synes dere?

Anonymous poster hash: e7742...b1b
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Hvorfor skal han kutte kontakten ?

Svaret på det forteller om det er riktig av deg å være lojal mot sambo.

AnonymBruker
Skrevet

I stedet for å skrive sambo kan du like gjerne skrive samba, det gir ikke noe mening det heller

Anonymous poster hash: 3a494...7c4
  • Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

1) Det heter samboER, samboER, samboEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRR!!!

2) Hvorfor skal han kutte kontakten med han? De er jo brødre, kjøtt og blod for fanken.

Anonymous poster hash: b558a...df6
  • Liker 15
Skrevet

Han vil kutte ut halvbroren sin fordi faren var utro???

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vil kutte ut halvbroren sin fordi faren var utro???

Er da vel ikke halvbroren sin feil vel? Men faren..

Min mann har også en far som var utro bak hans mors rygg..og det ganske lenge. Han gikk fra de, giftet seg på nytt og fikk barn. Men min mann har da kontakt med sine halvsøken likevel fordi faren hans far var en dritt...

Anonymous poster hash: bd0fd...b57

• Liker 1
Skrevet

Er da vel ikke halvbroren sin feil vel? Men faren..

Min mann har også en far som var utro bak hans mors rygg..og det ganske lenge. Han gikk fra de, giftet seg på nytt og fikk barn. Men min mann har da kontakt med sine halvsøken likevel fordi faren hans far var en dritt...

Sa jo ikke at det var halvbroren sin skyld!

Selvsagt er det jo faren her som har vært dust.

Skrevet

Hvorfor vil samboER kutte kontakten? Du kommer med masse info om helse og alder, men sier ingenting om hvorfor samboER vil kutte kontakten?

• Liker 4
Skrevet

Det må du spørre samboeren din om !

Hvis han vil at du skal kutte kontakten så gjør du det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sa jo ikke at det var halvbroren sin skyld!

Selvsagt er det jo faren her som har vært dust.

Så hvorfor straffe broren med å kutte kontakten da? Jeg hadde ikke støttet han i dette..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1) Det heter samboER, samboER, samboEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRR!!!

2) Hvorfor skal han kutte kontakten med han? De er jo brødre, kjøtt og blod for fanken.

2) So effing what? Kjøtt og blod har da ingenting å si. Hvis man ikke liker hverandre og ikke har noe kjemi er det ingen vits å ha kontakt fordi andre forventer det.

Anonymous poster hash: 8ac8f...db5

• Liker 6
Skrevet

Så hvorfor straffe broren med å kutte kontakten da? Jeg hadde ikke støttet han i dette..

Det var det jeg heller ikke forstod.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på denne sambo, denne sambo som en gang var det nyfødte barnet til sin mor som var fra seg av glede. Denne sambo, en frisk og fin gutt som lekte i gresset som foreldrene var stolte av. Sambo hadde en gang et navn, men det er helt glemt, for nå er han bare "sambo".

Synes du ikke sambo fortjener litt bedre? Tenk å starte et friskt og flott liv, og deretter ende opp som "sambo". Trist

Anonymous poster hash: 3a494...7c4
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på denne sambo, denne sambo som en gang var det nyfødte barnet til sin mor som var fra seg av glede. Denne sambo, en frisk og fin gutt som lekte i gresset som foreldrene var stolte av. Sambo hadde en gang et navn, men det er helt glemt, for nå er han bare "sambo". Synes du ikke sambo fortjener litt bedre? Tenk å starte et friskt og flott liv, og deretter ende opp som "sambo". Trist Anonymous poster hash: 3a494...7c4

Gammel kråke i 40 årene?

Anonymous poster hash: c6487...1e9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvorfor enkelte skriver "sambo". Var selv inne på din baby forum og der var "sambo" veldig mye brukt :) Så er vel enkelte her inne som har vært på di forumene, og orden "sambo" sitter igjenn :) Jeg skriver det ikke selv, men jeg tenker ikke over det at noen skriver det heller uten at noen begynner å kritisere da :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvorfor enkelte skriver "sambo". Var selv inne på din baby forum og der var "sambo" veldig mye brukt :) Så er vel enkelte her inne som har vært på di forumene, og orden "sambo" sitter igjenn :) Jeg skriver det ikke selv, men jeg tenker ikke over det at noen skriver det heller uten at noen begynner å kritisere da :)

Litt kjapt postet.. *ordet "sambo"

Skrevet

Hva faen er denne farsotten med "sambo"!?

SAMBOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jævla rotter!

• Liker 8
Skrevet

Jeg vet hvorfor enkelte skriver "sambo". Var selv inne på din baby forum og der var "sambo" veldig mye brukt :) Så er vel enkelte her inne som har vært på di forumene, og orden "sambo" sitter igjenn :) Jeg skriver det ikke selv, men jeg tenker ikke over det at noen skriver det heller uten at noen begynner å kritisere da :)Anonymous poster hash: bd0fd...b57

du vet? Idiotien kan jo ha startet her
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sambo blir likte ofte brukt her, og det kan like så godt har begynt på dette forumet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Drit nå i at jeg skrev sambo da for svarte!

SamoerEN ! min synes han blir minnet på farens svik når han har kontakt med broren,derfor han vurderer å kutte kontakten.De har aldri hatt et nært forhold.vde bor på hver sin kant av landet..

Anonymous poster hash: e7742...b1b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...