Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja...

Enkelt og greit: Hva fikk du i bursdagsgave av partneren din?

Hvilken gave har du satt mest pris på?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne gangen fikk jeg ei fjellklær :) jeg liker å gå i fjellet.

Anonymous poster hash: de161...1a9
Skrevet

En weekend i utlandet jeg hadde ønsket å dra til <3

Skrevet

Primus. Og gangen før der fikk jeg ny langtursekk. Vanskelig å si hvilken gave jeg har blitt mest glad for, disse to var jo perfekte :)

Skrevet (endret)

Husker ikke hva jeg fikk sist, men det går stort sett i en blanding av treningstøy og små ubrukelige tullegaver. Mulig jeg får en parfyme eller noe ekstra god (eller bare dyr...?) dusjsåpe en og annen gang også...(lukter jeg dårlig?). For å være ærlig så er hun ikke spesielt god på gaver (selv om jeg jo liker å få treningstøy), men når hun er god de resterende 363 dagene i året, så får det heller gå. Utakknemlig er jeg ikke.

Min samboer hadde imidlertid bursdag i går, så hva hun fikk av meg er enklere å svare på. Hun fikk en Garmin Forerunner 220, et Garmin Premium pulsbelte og en Nespresso Aeroccino 3.

*Håper hun ikke leser dette, og håper hun ble glad for gavene fra meg*

Endret av Maximillian Cohen
AnonymBruker
Skrevet

En veske jeg ønska meg, gavekort og sjokolade :)

Anonymous poster hash: 547cd...efb
Skrevet

Jaktklær, jaktstøvler, fjellsko, smykker og speilrefleks har det vært her de siste årene. Han er superflink til å kjøpe gaver, mye flinkere enn meg^^

AnonymBruker
Skrevet

Ja...

Enkelt og greit: Hva fikk du i bursdagsgave av partneren din?

Hvilken gave har du satt mest pris på?

Et løfte om en reise til Barcelona men han innfridde aldri. Ga kun et løfte om det, han hadde ikke bestilt noe :-(

Anonymous poster hash: ce507...a76

Skrevet

En veske jeg hadde ønsket meg lenge, men aldri turte å bruke så mye penger på selv :)

Skrevet

Noen fine høyhælte sko :)

Skrevet

Vi har vært sammen i mange år, og begge er litt "lei" av å finne på gaver til hverandre. Så det er bare når vi har en god idè på hva vi ska gi, at vi gidder å gi noe ;) Vi finner heller på noe koslig på bursdagen, som å spise ute, dra på kino, eller ha filmkveld hjemme, med noe godt i glasset og levende lys selvfølgelig ;)

Skrevet

Vi kjøpte ingen gave til hverandre i fjor, men spleisa på en Geneva høytaler vi hadde ønsket oss lenge. Spent på hva vi finner på i år. Jeg har fått smykkesett, iPhone, parfymen jeg liker, forlovelsesring, undertøy og neglelakk, digitalkamera, tur til Malaysia og mye jeg ikke husker så godt. Tror turen til Malaysia var den jeg husker best.

Skrevet

Sist fikk jeg ansiktskrem, kjole og trenings-bh. Kjolen passet ikke drssverre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker ikke hva jeg fikk i fjor..

Gavekort på klær

Rettetang

Krølltang

Pc (flere var med og spleiset)

Anonymous poster hash: d0e5d...928
Skrevet (endret)

Denne bursdagen fikk jeg Kjempe fine solbriller, marc jacobs klokke, Roma tur med massse shopping + diamant ring...

bortskjemt ja

Roma turen satt jeg mest pris på

Endret av Chia
Skrevet

Tur til Roma, han spanderte alt :rodmer:

Skrevet

Vi har vært sammen i mange år, og begge er litt "lei" av å finne på gaver til hverandre. Så det er bare når vi har en god idè på hva vi ska gi, at vi gidder å gi noe ;) Vi finner heller på noe koslig på bursdagen, som å spise ute, dra på kino, eller ha filmkveld hjemme, med noe godt i glasset og levende lys selvfølgelig ;)

Sånn gjør vi det ofte også. Dropper å gi hverandre vanlige gaver, og finner heller på noe hyggelig sammen. I år var vi ute og spiste på en fin restaurant som "bursdagsgave" til hverandre :)

• Liker 1
Skrevet

Sist fikk jeg Stockholm-tur med litt shoppingpenger som kombinert julegave. Men det var rund dag da :)

Skrevet

Jean Paul-parfyme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...