AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Tar i mot alle erfaringer/tips!Anonymous poster hash: d2874...047
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Tid er det eneste som har funka for meg. Dessverre. Anonymous poster hash: b9055...d13 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Ellers kan jeg nevne at mine venninner har tipsa om at jeg skal finne alle de negative sidene ved ham. Og bare tenke på dem. Men det har jeg aldri klart.. Anonymous poster hash: b9055...d13 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Vet ikke om noe annet enn tid jeg heller Anonymous poster hash: 81fbd...74f
Tya Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Jeg klarte etter mye om og men å kutte kontakten med ham fullstendig. Svarte ikke på noen henvendelser fra ham og holdt meg hard. Nå etter 4-5 år tenker jeg fortsatt ofte på ham. Han var ikke snill med meg, og etter lang tid klarte jeg å fokusere mer på de sidene ved ham og innså at det hadde aldri funket. Det gjorde jo ikke det. Det hjalp selvfølgelig på kjærlighetssorgen å møte han jeg bor sammen med nå. Og der er det ekte kjærlighet fra begge sider
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Takk for svar. Jeg vet at tiden vil lege alle sår, men jeg har aldri før hatt så sterke følelser for en mann før. Jeg vet han elsker meg også, men han tørr ikke satse på oss pga ting som har skjedd og sin egen frykt. Prøver å ta frem de negative sidene hans så ofte jeg kan, men de blir fort glemt av savnet etter å ha han her hos meg..Anonymous poster hash: d2874...047
Tya Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Skjønner godt at du føler det slik. Jeg også syntes det var forferdelig vanskelig å skyve savnet unna... Håper du kommer deg videre etter hvert
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Takk. Satser på at savnet plutselig er borte.Anonymous poster hash: d2874...047
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Når en har gjort alle de gode rådene etter at en del forhold er slutt, så blir det en rytme i det. Trekk pusten dypt, sett ett ben foran det andre, om og om igjen. Det er fremdeles vondt med brudd, men det blir lettere og lettere for hver gang det skjer. Anonymous poster hash: 2db8f...19a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Takk for svar. For min del blir det bare vanskeligere og vanskeligere, men det er nok pga jeg følte jeg hadde møtt the one og vi hadde så intenst forhold. Uansett det er ikke sikkert han hadde vært bra foreg i lengden, men med alderen og når det er barn innvolvert blir det ekstra sårt og skulle tro at man virkelig ville prøve alt før man gav opp. Uansett vi kan kun ta ansvar for oss selv og våres følelser.Anonymous poster hash: d2874...047
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 Bare skrevet opp en lapp om grunner til å ikke tenke positive forelskede tanker. Av erfaring vet jeg at vi ser litt bort fra det negative når det først er slutt. Anonymous poster hash: e3aa2...015
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 Ja desverre blekner de negative tinga og følelsene eksen gav oss når det plutselig er slutt. Jeg er litt for flink til å ta på meg skulden. Jeg vet jo at det ikke stemmer og at han tok mer enn han gav av seg selv til meg. Man skal ikke måtte kreve tid, omsorg fra en man elsker. Ord betyr så lite når det er minimalt med handlinger.. Jeg må slutte å leve i håpet om at ting vil bli bedre. Jeg har sendt han meld ang mine følelser til han. Nå er det nok. Han er redd og har mistet troen på oss. Selv om det hadde vært det beste å møtt han face to face, kan jeg ikke tvinge meg på en mann som har gitt slipp.Anonymous poster hash: d2874...047
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #13 Skrevet 7. august 2014 Ellers kan jeg nevne at mine venninner har tipsa om at jeg skal finne alle de negative sidene ved ham. Og bare tenke på dem. Men det har jeg aldri klart.. Anonymous poster hash: b9055...d13 Det gjør jeg av og til i sengen når jeg ikke får sove er vel oppi 25 negative ting både med personligheten og utsende hans. Ganske slemt men han fortjener det virkelig . Det verste er at jeg er glad i han enda, håper jeg kommer over han snart! Anonymous poster hash: 58462...69a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #14 Skrevet 7. august 2014 Den du elsker er den du trudde han skulle være. Jo lengre du holder fast ved fantasien om hvem han var jo lengre vil du slite. Ingen mann som virkelig elsker ofrer kjærligheten pga frykt. Det er bare unnskyldninger, enten fra han, eller fra deg for at du ikke skal føle deg så dum. Kom deg videre og ikke la deg lure igjen! Anonymous poster hash: 3d1a9...39c 2
Lillie Skrevet 7. august 2014 #15 Skrevet 7. august 2014 I begynnelsen gråt jeg hver dag over han. Jeg visste at han ikke var den rette for meg, jeg visste at han hadde løyet til meg og sveket meg. Likevel var jeg glad i han, og klarte ikke å komme over han. Så en dag fikk jeg vite at han hadde begynt å rote med en annen. Jeg gråt noen dager over det, men en dag jeg våknet bestemte jeg meg; jeg er ferdig med å gråte over han. Jeg kuttet all kontakt, og det gjorde underverker. Hadde jeg fortsatt å ha kontakt med han (slik vi hadde en stund etter at det var slutt) hadde det kommet til å ta mye lenger tid. Plutselig var det som om jeg fikk øynene opp for hvordan han egentlig er. Det var en stor lettelse, og selv om jeg i dag ikke kunne tenkt meg å bli sammen med han igjen så føler jeg nok litt ennå for han. Men dagene er mye lettere nå enn før, og jeg begynner å nyte singeltilværelsen. Som flere sier, tiden jobber med deg. Man står heldigvis ikke på stedet hvil (forhåpentligvis) så alt for lenge, men ta litt grep selv. Aksepter at det er over, begynn å se fremover. Du har helt sikkert mye annet i livet ditt som er verd å smile for Lykke til
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 For meg hjalp det å skrive et innlegg/liste over alt det negative med han. Alle negative følelser, tanker knyttet til han også. Også en positiv avslutning med at "jeg gleder med til å møte en som: -har tid til meg, -som ikke blir sur om jeg ikke vil ha sex tre ganger om dagen, -som vil reise med meg -som ikke får meg til å føle meg ekkel om jeg ikke er nybarbert." Tilfeldige ting, men som et eksempel. Lat som du skriver et innlegg om han, men som du ikke poster. Anonymous poster hash: 83206...f47
smartbimbo Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 (endret) Tillat deg selv å gråte! Hør triste sanger, se triste filmer. Det som har funket for meg (og flere venninner) i begynnelsen av et brudd er å ta på et smil om dagen, tenke på seg selv, og fokusere på å gjør hverdagslige ting. Ikke sitt alene hele tiden. Gå ut å være med venner som har forståelse for at du ikke har det så greit, og som er der for å prate.. Det går selvsagt grenser, for det kan bli slitsomt i lengden å høre på sutring om ekser.. Men når kvelden kommer og man kanskje føler seg ekstra alene, så "tømmer man seg" og gråter. Det er viktig å få det ut! Man kan jo gjerne skrive ned tankene i en dagbok også. Til slutt når dagene går, så tar man seg selv i Å PRØVE å gråte, og slik det har vært i mine tilfeller: det kommer en dag da man ikke har behovet for å gråte mer. Noen andre tips er å ikke ha håp og videre forventninger om at det kan bli dere igjen, det er lett for å tenke slikt, men det er ikke sunt i det hele tatt.. Og en gutt som har forlatt deg før fordi han er usikker på følelsene sine, kan lett finne på å gjøre det igjen. Du og alle vi andre, fortjener en som vet han vil ha deg og som vet hva han vil med deg, og som ikke hadde tatt en råsjanse, fordi han tviler/ er redd. Jeg antar du vet hva du vil, og da behøver du ikke en umoden gutt som han, og bare dette viser jo at dere er på helt forskjellige plan følelsesmessig. Og vær så snill; ikke gå ut å slukk sorgene i alkohol. Det kan du gjøre når du er klar for det og nyter singeltilværelsen! Når man er sørpe drita, er det såå lett å komme på han, og lengselen blir bare forsterket.. Av egen erfaring har jeg tenkt at det hjelper, for å komme over han og møte andre gutter så tidlig som mulig, og heller like dem (det kan jo fungere for noen..) Men jeg tror rett og slett det beste man kan gjøre er å pleie kropp og sjel, og komme over noen før man starter noe nytt. Kjærlighetssorg er vel noe av det verste man kan oppleve, og jeg vil tro det er vanskelig i alle aldre.. Men gud så herlig det er den dagen du VET du er over han! Sender masse klemmer. Det ordner seg til slutt, det føles kanskje håpløst akkurat nå, men bare vent å se. Endret 8. august 2014 av smartbimbo
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 Uff kjærlighetssorg er forferdelig. Jeg vil heller ha kreft enn å oppleve det igjen. Vet ikke hvilke råd jeg kan gi siden jeg kommer til å ha kjærlighetssorg resten av livet.. Anonymous poster hash: b341f...68f
Nettinettet Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Jeg ser noen anbefaler at du skal dra frem de negative tingene om han. Jeg synes det er nyttig å se på helheten for å komme over noen man virkelig falt for. Ikke prøv å få han til å virke som en dust, men innse forskjellene dere hadde som gjør at dere ikke var rett for hverandre. Ofte blir vi så opphengt i følelsene vi har, at vi ikke ser hvor dårlig match man egentlig var, når det kommer til stykket. Et forhold handler ikke bare om å føle og elske, det handler også om trygghet, personlig vekst og lykkefølelse. Hvis to mennesker som er sammen ikke vokser som mennesker av forholdet, nyter tilværelsen sammen og er tilfreds så passer man jo ikke sammen. Det er umulig å tvinge et menneske som ikke har de rette følelsene til å få de,og hvem vil egentlig bruke livet og følelsene sine på et menneske som gir en følelsen av å aldri være bra nok? Vær takknemlig for at dere ikke fortsatt er sammen, for det gir deg muligheten til å treffe en som du virkelig kan få det bra med og bli lykkelig med.
Nettinettet Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 Uff kjærlighetssorg er forferdelig. Jeg vil heller ha kreft enn å oppleve det igjen. Vet ikke hvilke råd jeg kan gi siden jeg kommer til å ha kjærlighetssorg resten av livet.. Anonymous poster hash: b341f...68f Da tror jeg du har bestemt deg for å ha det slik! Ingen har kjærlighetssorg resten av livet hvis de ikke ønsker å synes synd på seg selv og være et offer. Hvorfor kaste bort så masse tid på noe som ikke var det rette for deg? Det er en fantastisk verden der ute med fantastiske mennesker og den rette for deg bare venter på at du skal bli ferdig med deppingen og vinne han med smilet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå