Gå til innhold

MBMJ like harry som Michael Kors?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som liker Michael Kors-vesker, styr unna denne tråden. Jeg har sett et par vesker fra Marc by Marc Jacobs som jeg liker veldig godt. Jeg kommer til å kjøpe en av dem uansett hvilke svar jeg får her, men er likevel nysgjerrig: Er dette merket like harry som Michael Kors har blitt?

Anonymous poster hash: 5ed72...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. :) Synes forøvrig ikke Michael Kors er harry heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: c62cf...ed2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har ikke blitt harry.

Anonymous poster hash: 5face...761
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som er Harry er alle som synes at alt er harry. La folk kjøpe det de liker, ikke bry dere! Når det er sagt så synes jeg veskene fra MBMJ er mye finere enn de fra MK. Har et par stk selv og er veldig fornøyd. Ingen kan beskylde disse veskene for logoflash heller.

Anonymous poster hash: 4b9ba...a8a

Skrevet

Grunnen til at enkelte merker av noen regnes som "harry", er at det ikke er like stas med en veske eller et plagg som "alle andre" har. Selv om jeg hadde funnet en veske eller klokke jeg likte fra et av disse merkene, så hadde jeg likevel fått en avsmak pga. assosiasjonene jeg får. Tenker f.eks. på rosabloggere og fjortiser. Vil ikke være en del av den "saueflokken", så da frister det ikke å investere i det. :fnise: Men folk må uansett få kjøpe det de vil, og burde ikke bry seg om hva andre eventuelt måtte tenke og mene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...