Gjest anobano Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Hva slags steiner er finest å ha rundt blomsterbed? legg gjerne ved linker og bilder Beddet er vel ca 4 meter langt..
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Skal ha det selv etterhvert. På Coop bygg har de noen enkle firkanta som jeg liker. Men svigerfar sier en må stikke en sånn grønn bølgete plasstremse ned i jorden bak steinen, hvis ikke så gror bare gresset under. Disse synes jeg er så stygge, så lurer litt på hva jeg skal gjøre (uten å kuppe tråden din). Anonymous poster hash: 938b3...32c
Annie Hall Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Det er lurt å passe på at steinene står høyt nok opp, om ikke gror bare gresset over. Bør stikke minst 5-10 cm over bakken.
Gjest Santa Barbara Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Jeg synes det et finest med naturlige steiner.
Gjest anobano Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 (endret) Det er lurt å passe på at steinene står høyt nok opp, om ikke gror bare gresset over. Bør stikke minst 5-10 cm over bakken. Men er det ikke mye mer praktisk å ha det på bakkeplan sånn at gressklippern bare kan kjøre over? Tror du det blir mye gress i beddet viss jeg har stenene slik som på bilde nedenfor? (jeg har jord i beddet og ikke grus da..) Endret 8. august 2014 av anobano
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå