Chiquita Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Noen som har noen orginale forslag til hva vi kan putte på ønskelista. Er så kjedelig med "bare" servise, glass, bestikk og ting til kjøkkenet, liksom Og jeg står helt stille. *hjelp*
Gjest MrsL Skrevet 30. juni 2004 #2 Skrevet 30. juni 2004 * barnevogn * stellebord * reisegavekort * teaterbilletter * årskort på lerkendal * Middagsduker (til spisebordet i lin) * kunst * kasse rødvin (til etter graviditeten )
Chiquita Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2004 * barnevogn * stellebord * reisegavekort * teaterbilletter * årskort på lerkendal * Middagsduker (til spisebordet i lin) * kunst * kasse rødvin (til etter graviditeten ) Men du da - det er da ingen som skal vite at jeg er gravid på en stund enda - så å sette dette på gjestelisten Teater liker vi ikke, fotball ser vi ikke, men linduker var ikke dumt. Kunst - nei, vi er ikke noen kunst-typer. Og vin liker vi å ha kontrollen over selv *noterer linduker*
Lullu Skrevet 30. juni 2004 #4 Skrevet 30. juni 2004 Her er noen av våre ønsker. Kanskje du får et par tips? Bil Pent vær Puteboks (Grå el. Blå) Gavekort Plantasjen Brannsikker safe Salatbestikk ”Lomme” bestikk (til å legge bestikket i) Grand Crue vannkaraffel, 1 stk. Tex Mex lompevarmer 1 stk Spill. Vil du bli millinonær? Trivial Pursuit. Verdensatlas Globus Verdens historien Leksikon Gode kjøkkenkniver Kjøkkenmaskin (m/ elting osv.) Tøyservietter, hvite (12 stk.) Serviettringer Reisegavekort fra Ticket Hotellopphold Raclette Isbøtte m/ klype (stål, på stativ) Elektrisk tannbørste, 2 stk. Varmedress, 2 stk. Popcorn-maskin (OBH Nordica. 299,-) Kärcher, Terassevasker Kjølebag, hard (for båt og bil) Regndress x 2 Gavekort Ikea
Gjest MrsL Skrevet 30. juni 2004 #5 Skrevet 30. juni 2004 Men du da - det er da ingen som skal vite at jeg er gravid på en stund enda - så å sette dette på gjestelisten Teater liker vi ikke, fotball ser vi ikke, men linduker var ikke dumt. Kunst - nei, vi er ikke noen kunst-typer. Og vin liker vi å ha kontrollen over selv *noterer linduker* :oops: trodde alle visste det, jeg
Holly Hobbie Skrevet 30. juni 2004 #6 Skrevet 30. juni 2004 Cocktailshaker Fondue-sett Juice-maskin Smoothie-maskin digitalt kamera
Chiquita Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2004 :oops: trodde alle visste det, jeg Nei, både forsøket og det positive utfallet er det bare jeg, sambo og min forlover som vet om ___ Takk for gode råd, forresten. Noen ideer fikk jeg jo (og sambo bryr seg ikke så mye) :-? Flere forslag mottas med takk
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2004 #8 Skrevet 6. juli 2004 Nei, både forsøket og det positive utfallet er det bare jeg, sambo og min forlover som vet om ___ Takk for gode råd, forresten. Noen ideer fikk jeg jo (og sambo bryr seg ikke så mye) :-? Flere forslag mottas med takk ....og vi her på KG..........
Chiquita Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2004 Og dere her på KG, selvfølgelig. (Og de på snartgravid.com og snartmamma.com og fub.no og.. og... og.. og...)
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2004 #10 Skrevet 6. juli 2004 Og dere her på KG, selvfølgelig. (Og de på snartgravid.com og snartmamma.com og fub.no og.. og... og.. og...) BTW - hva med å ønske dere gavekort på reise?
Chiquita Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2004 Nei, reisegavekort "passer" ikke oss. Vi er ganske "kresne" på reiseselskaper, osv - så da bruker vi heller egne penger til reise... (Skulle hatt et "reisefond")
Lullu Skrevet 6. juli 2004 #12 Skrevet 6. juli 2004 Nei, reisegavekort "passer" ikke oss. Vi er ganske "kresne" på reiseselskaper, osv - så da bruker vi heller egne penger til reise... (Skulle hatt et "reisefond") Hmm....dere kommer dere vel hvor dere vil med reisegavekort fra Ticket f.eks?
Skusla Skrevet 6. juli 2004 #13 Skrevet 6. juli 2004 Tilbords har en artig serie som heter Allessi- det er alt fra morsomme tekanner i stål med morsomme farger på hanken, eggeglass formet som figurer osv osv osv. Det skrev vi opp på ønskelista- litt morsomt å ha litt sånne ting også.' :-)
søndagsengel? Skrevet 26. september 2004 #14 Skrevet 26. september 2004 Kanskje dere trenger ny sofa, seng el? En stilig lampe, teppe dere har sett på...? Vi har vurdert å sette opp en liten "skulptur" vi har sett i en butikk på ønskelista. Stilig til stua, men en ting vi aldri kommer til å kjøpe hvis vi ikke får det til bryllupet... Prioriterer liksom pengene annerledes i hverdagen :-)
wix Skrevet 26. september 2004 #15 Skrevet 26. september 2004 Turutstyr Radio/stereo/tv (-fond) liten radio til badet store deilige håndkler Matchende grilldresser Fotoapparat Bilder eller plakater til veggen (trenger ikke være kunst) ullteppe sengetøy/sengeteppe dyner og puter konsertbilletter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå