Gå til innhold

Hvor mye betaler dere i mnd for trening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal begynne å trene i begynnelsen av september og ser at prisen varierer veldig, så ble jeg nyskjerrig:

Hvor mye betaler du i mnd for å trene og hvor?

Anonymous poster hash: 4a0ca...555

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Elixia, 600 og noe?

Om du kun vil trene litt her og der uten klasser er det mye billigere på mindre plasser. Som f.eks 24/7 og trimmeriet (i Stavanger), som kun koster 300 og noe i måneden.

Skrevet

Ingenting. Løper, sykler eller går ute, og trener styrke hjemme. Koster ikke allverdens å handle inn litt treningsutstyr. Særlig hvis man sammenligner med prisen av å trene på treningssenter :)

AnonymBruker
Skrevet

Trener på et lokalt treningssenter, betaler 540,- i mnd.

Anonymous poster hash: fd915...229

Skrevet

Lokalt treningssenter, betaler 350 kroner i måneden. Dette gir meg tilgang til svømmehall, treningssenter og gruppetimer. Veldig fornøyd med prisen, skal nevnes at det er med studentrabatt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler 519 kr pr måned på Family Sports Club. Det inkluderer gruppetimer og 25 veiledningstimer pr år.

Anonymous poster hash: 7aba7...a3e
Skrevet

199 kr pr mnd på Bare Trening. Flotte lokaler, meget fornøyd. Inkluderer ikke gruppetimer, men det er like greit siden det er noe jeg aldri bruker uansett.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ting. Løper i skogen i nærområdet, går tur med vogna, har eget "treningsrom" i kjelleren med elipsemaskin, boksesekk, kettlebells i 4 forskjellige vekter, yogamatte jeg gjør øvelser på (push ups, sit ups osv). Å ha noen få ting jeg kan trene med hjemme gjør det lettere å få tid. Nå kan jeg ta en kjapp økt før jeg dusjer om morgenen, når babyen sover på dagtid eller når babyen er lagt for kvelden.

Anonymous poster hash: 77370...e76

AnonymBruker
Skrevet

Trener på Fresh fitness, koster 199,-, i tillegg bruker jeg 2000-3000 på personlig trener per måned.

Anonymous poster hash: 41dcf...50a
AnonymBruker
Skrevet

rener på Fresh fitness, koster 199,-

Anonymous poster hash: d302a...9d8
AnonymBruker
Skrevet

199 på muso

Anonymous poster hash: 7e8ef...59b
AnonymBruker
Skrevet

mudo*

Anonymous poster hash: 7e8ef...59b
Skrevet

Lokal sak, 266 kr måneden da er all gruppetrening inkludert

Skrevet

199 på Bare Trening.

Synes lokalene og utstyret er veldig greit - merker ikke noen stor forskjell fra da jeg trente dyrere tidligere. Men selv om jeg ikke er noen ivrig bruker av gruppetimer så må jeg innrømme at jeg av og til savner det litt. Jeg vurderer å begynne på Elixia som er mitt nærmeste alternativ i den kategorien, men må innrømme at jeg synes at prisforskjellen (669 for uten bindingstid) er litt drøy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Bruker naturen. Verdens største og sunneste treningsstudio.

Anonymous poster hash: 66271...a06
Gjest Ingaborga
Skrevet

195kr (studentrabatt, fullpris er 295kr), lokalt treningssenter, åpent 24/7, har ikke betjening som er der fast, og tilbyr ikke gruppetimer. Er veldig fornøyd :)

AnonymBruker
Skrevet

299,- på Fresh siden jeg har med gruppetimer. Bruker de sjeldent nå, så vurderer å gå ned til 199,- per mnd uten gruppetime og heller bruke noen hundringer i måneden på yoga.

Anonymous poster hash: c661e...daa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

519 på SATS

Anonymous poster hash: bbf28...729

Skrevet

229 på et lokalt treningssenter. De tilbyr ikke gruppetimer, men har lange åpningstider, store lokaler og ellers alt man skulle trenge. Savner gruppetimer til tider, men grunnet helt ekstreme prisforskjeller til de store kjedene klarer jeg meg likevel uten.

AnonymBruker
Skrevet

250 kroner på SATS. God avtale gjennom jobben. Kan være lurt å sjekke om jobben har noen avtaler :)

Anonymous poster hash: 5c5e6...115
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...