Gå til innhold

Hvor mye og hva kjøper dere på airshoppen og tax free på vei til reisemålet ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye pleier dere og handle for på airshoppen når dere er ute og reiser? Og hva handler dere der?

Og hvor mye handler dere for på tax freen på vei til reisemålet og hva handler dere da?

=)

Jeg syns jeg handler for ganske mye på airshoppen. ca 2000 kr =O Da har jeg bestilt snus, maskara, 2 parfymer, et spill, og ekstra baggasje og reserverte plasser.

På tax free på vei til skal jeg kanskje kjøpe meg en parfyme, ikke noe mere =)

Hva med dere ?

Anonymous poster hash: 70225...81f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så og si ingenting frem. Kanskje tyggis og sjokolade :)

AnonymBruker
Skrevet

På flyet: Ingenting. På flyplassen: I Norge ingenting, dyrt. I utlandet noe godis, kanskje for 200 kr i snitt? Syns de fleste steder på reisen er bedre for shopping enn flyplassen.

Anonymous poster hash: 6a02a...1e6
AnonymBruker
Skrevet

hva i alle dager skal du med 3 parfymer på ferie? Du har sikkert med deg en og?

Jeg pleier å kjøpe Läkerol på tax free og kanskje mascara, hvs jeg trenger det. Noen ganger sjokolade hvis jeg er godtesjuk der og da.

Anonymous poster hash: d9b7b...c91
AnonymBruker
Skrevet

Sist kjøpte jeg en pose daim på taxfree og en foundation på airshoppen på vei til reisemålet. Jeg trengte tilfeldigvis ny foundation da, og det var billigere på airshoppen enn på taxfree. På vei hjem kjøpte jeg en flaske vin på airshoppen.

Anonymous poster hash: d7181...560
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen i å kjøpe 3 parfymer? Du rekker jo ikke bruke de opp før de blir gamle og lukter annerledes.

Jeg kjøper godteri og kanskje solkrem og mascara. Vin på vei hjem.

Anonymous poster hash: 1d772...e36
Skrevet

På siste tur kjøpte jeg ingen ting i airshoppen noen av veiene. Ungene fikk kjøpe litt sjokolade i taxfree'en på vei hjem - ellers ingen ting der heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...