AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Menn: I forhold med barn - og det går litt dårlig i småbarnsfasen (ikke sex, langtidssykdom, flytting etc.): hvor lenge og hvor langt kan du strekke deg før du gir opp? Hva konkret ville du ha gjort for at kjæresten skulle føle seg som en kjæreste? Hva om du i tillegg var utbrent?Anonymous poster hash: 84d75...af6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Menn er vel aldri de som redder forholdet de er konfliktsky og vil kun ha samer som aldri vil ta opp noe til drøfting.Anonymous poster hash: 84d75...af6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Om det er litt barn? Ekstremt langt, trolig alt for langt. Anonymous poster hash: 36563...1aa
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Jeg flyttet fra vest agder til troms fylke for mitt barn, etter x tok en ferie til mora og gjorde det slutt. Flyttet hjem igjen når ungen var stor nok. Kjente ingen eller noen ting om stedet jeg kom til, bare telefon nummeret til han jeg skulle leie hos. Det var nifst men det går seg til, man finner ut nye sider om seg selv og hva det kreves for og overleve. Anonymous poster hash: 7246e...dff 1
Hulderen Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Jeg flyttet fra vest agder til troms fylke for mitt barn, etter x tok en ferie til mora og gjorde det slutt.Flyttet hjem igjen når ungen var stor nok.Kjente ingen eller noen ting om stedet jeg kom til, bare telefon nummeret til han jeg skulle leie hos.Det var nifst men det går seg til, man finner ut nye sider om seg selv og hva det kreves for og overleve. Anonymous poster hash: 7246e...dff Fikk du deg jobb der? I utgangspunktet hørtes det veldig imponerende ut, men jeg lurer på et par ting: Hvor gammelt var barnet da det var "stort nok"? Stort nok til hva? Flytte sammen med deg, eller til å pendle så langt?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Er man utbrent så er man det. Da er det tomt, ferdig. Snakk om det, det få kortene på borde og begynn og sammarbeid. høres ut som dere er i en spiral nedover. Hvor dere prøver og ta energi fra hverandre og ikke gi til hverandre. Anonymous poster hash: 7246e...dff
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Fikk du deg jobb der? I utgangspunktet hørtes det veldig imponerende ut, men jeg lurer på et par ting: Hvor gammelt var barnet da det var "stort nok"? Stort nok til hva? Flytte sammen med deg, eller til å pendle så langt? Ikke til og begynne med, men var innstilt på og ta alt som kom. Fikk en jobb som var super dårlig betalt (100,- flatt enten det var søndag kl 3 om natten eller mandag kl 14.00) Det var sånn det startet og begynte og jobbe meg fram mot bedre plasser og spinne større nettverk. Barnet var blitt 2 når bruddet skjedde, og 8 når jeg dro derfra, da følte jeg det forsto hva jeg mente. samt moren til barnet hadde flyttet lengre vekk 4,5 time med båt. Å jeg hadde egentlig bare en dag med barnet hver 14 dag (barnet kom kl 18.00 på fredag og måtte dra kl 09.00 på søndag med båt) Enden på visa er at barnet har nå blitt langt eldre og har flyttet til meg, det du legger i nå. kommer tilbake ;-) Når hun bodde i nærheten (90 minutter unna med bil, kalles i nærheten der oppe i nord ;-) dro jeg så ofte jeg kunne for og se han evt ha han på overnatting. Anonymous poster hash: 7246e...dff
Hulderen Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Ikke til og begynne med, men var innstilt på og ta alt som kom. Fikk en jobb som var super dårlig betalt (100,- flatt enten det var søndag kl 3 om natten eller mandag kl 14.00)Det var sånn det startet og begynte og jobbe meg fram mot bedre plasser og spinne større nettverk.Barnet var blitt 2 når bruddet skjedde, og 8 når jeg dro derfra, da følte jeg det forsto hva jeg mente. samt moren til barnet hadde flyttet lengre vekk 4,5 time med båt. Å jeg hadde egentlig bare en dag med barnet hver 14 dag (barnet kom kl 18.00 på fredag og måtte dra kl 09.00 på søndag med båt)Enden på visa er at barnet har nå blitt langt eldre og har flyttet til meg, det du legger i nå. kommer tilbake ;-) Når hun bodde i nærheten (90 minutter unna med bil, kalles i nærheten der oppe i nord ;-)dro jeg så ofte jeg kunne for og se han evt ha han på overnatting. Anonymous poster hash: 7246e...dff Da er jeg virkelig imponert Flott at det ble en "lykkelig slutt", med barnet boende hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå