AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Jeg er en jente som har mange guttevenner, og i blant når vi er ute på byen eller på vors så prøver noen av de seg, ved for eksempel diskret ta på meg mye utover hele kvelden, eller si rett ut at de synes jeg er sexy, for eksempel. Og dagen etter så hender det ofte at de unnskylder seg? Selv om jeg til og med har vært med på flørtingen dagen før, og har kysset, så sier de unnskyld. Akkurat nå har jeg kjæreste, som om noen av de gjør det nå, så forstår jeg jo at de sier unnskyld siden jeg ikke flørter tilbake, men på tiden jeg var singel var det også sånn. Gjelder selvsagt ikke fremmede som sikkert ikke husker navnet mitt dagen etter, men lurer på om det er noramlt? Føler liksom at de sier "Det var ikke meningen å få deg til å tro at jeg liker deg, og det skal aldri skje igjen", men da jeg var singel så var det jo greit for meg når jeg ga like mye tilbake selv Er de redd for at jeg skal tro de er interessert..? Noen gutter her som gjør det selv? Anonymous poster hash: d988e...3fe
Gjest Minesveiper Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Jeg har ikke gjort det, men har sett andre menn gjøre det. Tror de har fylleangst jeg og så er de nok redd for at de har fornærmet deg på noen måte. Ellers vil de sikkert ikke innrømme at de er interessert dersom du ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Hvis du svarer "Jeg syns det bare var kjempehyggelig, og skulle ønske du gjorde det oftere!", så får du nok en reaksjon, kanskje i form av ett stort smil tilbake Anonymous poster hash: a5d22...f8f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Jeg har opplevd det samme med guttevenner. Jeg har selv en tendens til å flørte litt i fylla uten å mene noe med det, og har mange ganger lurt på om jeg burde sagt unnskyld..da har det vært fordi jeg har tenkt at jeg ikke vil at de skal misforstå eller legge mer i situasjonen enn jeg gjorde, eller fordi jeg tenker at de kanskje ikke ønsket sånn oppmerksomhet fra meg. Jeg har tenkt at det er en av disse grunnene for dem også. Om man er en litt usikker person så kan man lett tenke at "oj, jeg var kanskje litt på...tenk om h*n ikke ville det eller syntes det var ok.." selv om personen ga positiv respons i fylla. Hender også at ting er litt uklart og man får litt fylleangst og ikke husker helt. Anonymous poster hash: 2f078...d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå