Gjest bare en gjest... Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Heia, jeg skriver inne her fordi jeg lurer på noe... min kjæreste får alltid hikke hver gang vi er på fest og drikker alkohol. når han er på fest, og jeg har lagt meg så kommer han hjem midt på natten og ligger og hikker ved siden av meg :-? Jeg kan jo også få hikke når jeg blir for full, men det skjer ikke hver gang liksom... en annen ting jeg har lagt merke til er at han hikker mye kraftigere enn vanlig, han får også vondt i magen når han hikker. Når han hikker til vanlig så er det ikke så kraftige anfall. Noen andre som har det sånn? Er det det at han reagerer på alkohol eller?
Suzy Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Det har sikkert noe med alkoholen å gjøre, men det kan bare hende det er at alkoholen gjør at musklene som forårsaker hikken slapper av og dermed gjør at han letter får hikke--- jeg kan for lite om det...
Gjest Kenny Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Jeg også hikker vær eneste gang jeg drikker alkohol. Er faktisk veldig plagsomt, skal ikke mye alkohol til heller og holder meg våken lenge.... Kjipt egenltig... *Hikk*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå