Gå til innhold

Komme over eks som nå møter ny dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med min kjæreste/samboer i over to år før jeg selv gjorde det slutt. Ble slutt fordi jeg i perioder følte at han ikke kommuniserte godt nok med meg og fordi vi ønsker å bo på forskjellige steder senere. Etter bruddet (2mnd siden) har han sagt at d ikke lenger er viktig for ha hvor han bor, og at han mener problemene jeg nevnte kunne vært ordnet opp i. Sier at jeg var den han ønsket å dele livet med.

Etter en ferietur han var på i sommer har han nå fått besøk av ei jente fra et annet land, noe jeg synes er vanskelig å takle. Selv har vi møttes flere ganger for å prate, og han overnatter titt og ofte (senest dagen før hun kom).

Vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette, da jeg fremdeles har sterke følelser for han, og trenger derfor en objektiv mening på det hele:)

(Synes det er vanskelig å finne ut om jeg ønsker å ha han tilbake, eller om jeg ønsker å "vinne" han tilbake..)

Anonymous poster hash: d231c...2ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinne ham tilbake når han nu går videre med livet sitt etter at du slo opp med ham???? :daane:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med min kjæreste/samboer i over to år før jeg selv gjorde det slutt. Ble slutt fordi jeg i perioder følte at han ikke kommuniserte godt nok med meg og fordi vi ønsker å bo på forskjellige steder senere. Etter bruddet (2mnd siden) har han sagt at d ikke lenger er viktig for ha hvor han bor, og at han mener problemene jeg nevnte kunne vært ordnet opp i. Sier at jeg var den han ønsket å dele livet med.

Etter en ferietur han var på i sommer har han nå fått besøk av ei jente fra et annet land, noe jeg synes er vanskelig å takle. Selv har vi møttes flere ganger for å prate, og han overnatter titt og ofte (senest dagen før hun kom).

Vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette, da jeg fremdeles har sterke følelser for han, og trenger derfor en objektiv mening på det hele:)

(Synes det er vanskelig å finne ut om jeg ønsker å ha han tilbake, eller om jeg ønsker å "vinne" han tilbake..)

Siden dere titt og ofte snakker sammen, veit du vel om han vil ha deg. Men en mann som ønsker og dele sitt liv med deg som har begynt og gå ut så fort med ei ny...

Ja det må jeg si.. For meg virker det som han ikke kan ha hat de følelsene!

Spør han da vel :)

Og jeg er nok endig med han, dersom det kun var en kommunikasjons svikt. Det kan altids ordnes opp i :)

Anonymous poster hash: e196a...493

Skrevet

Kommunikasjon kan alltid fikses. Videre må du finne ut om du vil være den som holder han til byen du bor i, hvis dere ikke ønsker et avstandsforhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Vet ikke hva du har før du har mistet det" har gått igjen flere ganger. Usikker på hva jeg ønsker selv, men føler det er vanskelig når han møter en ny. ;/

Skrevet

Vi hadde avstandsforhold det første året, og det gikk greit, men savnet hverandre veldig. Fikk bare møttes en gang i mnd.

AnonymBruker
Skrevet

Vinne ham tilbake når han nu går videre med livet sitt etter at du slo opp med ham???? :daane:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Vet ikke hva du har før du har mistet det" har gått igjen flere ganger. Usikker på hva jeg ønsker selv, men føler det er vanskelig når han møter en ny. ;/

AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon kan alltid fikses. Videre må du finne ut om du vil være den som holder han til byen du bor i, hvis dere ikke ønsker et avstandsforhold.

Vi hadde avstandsforhold det første året, og det gikk greit, men savnet hverandre veldig. Fikk bare møttes en gang i mnd.:/

Skrevet

Vi hadde avstandsforhold det første året, og det gikk greit, men savnet hverandre veldig. Fikk bare møttes en gang i mnd.:/

Da må du bestemme deg for om du vil gå for han eller ikke! Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du han gjør med hu dama fra Ukraina da? Spiller kort?

Anonymous poster hash: 3596f...5b5
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke født i går altså.. Som du sikkert skjønner er det nettopp derfor det er vanskelig for meg nå..

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke født i går altså.. Som du sikkert skjønner er det nettopp derfor det er vanskelig for meg nå..

AnonymBruker
Skrevet

Følg hjertet ditt :)

AnonymBruker
Skrevet

Følg hjertet ditt :)

Hadde man bare visst hva det sa!:) man får jo en ekkel følelse når han møter ei ny jente, men vet at han fremdeles har sterke følelser for meg også, men føler at han ikke kan se på meg som før etter at jeg gjorde det slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde man bare visst hva det sa!:) man får jo en ekkel følelse når han møter ei ny jente, men vet at han fremdeles har sterke følelser for meg også, men føler at han ikke kan se på meg som før etter at jeg gjorde det slutt.

Jec veit det ikke kan være lett og følge hjetet alltid.

Men du som snakker med han litt kan vel også spørre han om han vil komme til bake?

Det er bedre og gå rett på en rundt grøten :)

AnonymBruker
Skrevet

Jec veit det ikke kan være lett og følge hjetet alltid.

Men du som snakker med han litt kan vel også spørre han om han vil komme til bake?

Det er bedre og gå rett på en rundt grøten :)

Først ville han ha meg tilbake, men jeg prøvde å holde imot. Så ble jeg sikker på at jeg ville være sammen m han igjen, og fortalte det til han. Men da følte han at jeg ikke ville det nok fordi jeg hadde slått opp i utgangspunktet. Så har vi møttes mye og hatt det fint sammen, men kommer ikke videre med hva vi skal gjøre. Derfor prøver jeg å gå videre, men klarer det ikke.:/ og han er fremdeles veldig usikker på hva han føler for meg etter det som har skjedd..

Gjest Haaploes
Skrevet

Jeg tror man lærer fra alle forholdene man har vært i. At dere virkelig klarer å snu trenden og få det ordentlig bra igjen - tror du innerst inne det er mulig? Tror du han har gjennomgått en grunnleggende personlighetsforandring som gjør at han ikke vil falle tilbake i samme mønster dersom han har deg igjen? Kommer han til å klare å ikke bruke mot deg at du en gang gjorde det slutt? Det er spørsmål du må klare å besvare helt ærlig, uten så mye som et snev av tvil.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror man lærer fra alle forholdene man har vært i. At dere virkelig klarer å snu trenden og få det ordentlig bra igjen - tror du innerst inne det er mulig? Tror du han har gjennomgått en grunnleggende personlighetsforandring som gjør at han ikke vil falle tilbake i samme mønster dersom han har deg igjen? Kommer han til å klare å ikke bruke mot deg at du en gang gjorde det slutt? Det er spørsmål du må klare å besvare helt ærlig, uten så mye som et snev av tvil.

Tror kanskje ikke at alt vil bli som før. At det vil ligge en usikkerhet der. Som du sier så kan det være lett at han faller tilbake i gamle spor hvis han har meg igjen. Og det er en sjanse for at han vil bruke det mot meg. Innerst inne tror jeg ikke det ville funket..:/ men jeg går så mye fram og tilbake med disse tankene, og om det kanskje kunne bli bra dersom begge går inn for det.

Jeg tror egentlig at jeg i utgangspunktet har gjort et riktig valg for meg selv, og vet at jeg tenkte mye på dette før jeg gjorde det slutt. Det jeg sliter mest med nå er at jeg ikke klarer å komme meg videre. Klarer ikke å unngå å ha kontakt, eller søke opp besøket hans på sosiale medier. Hjerteskjerende at hun legger ut diverse bilder allerede etter en dag, med hjerter og diverse (ikke bilder av han), men av det de gjør. Ser for øvrig at de finner på ting som jeg sjeldent fikk han med på. Kanskje fordi han visste at han hadde meg, og ikke lengre trengte å gjøre en innsats.. :/

Ironisk at det var jeg som gjorde det slutt, men det er jeg som sitter igjen og ikke kommer meg videre..:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...