AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Kanskje et veldig rart/dumt spørsmål, men. Det finnes jo en bryter på enden av støvsugerskaftet, som tydeligvis er for når man støvsuger gulv eller teppe. Den kontrollerer liksom hvor høyt enden ligger over gulvet, altså man kan ta inn et par stålgreier, så skaftet ligger helt flatt mot bakken. eller omvendt, så den ligger litt høyere. Hvordan skal den bryteren være når jeg støvsuger gulv? Anonymous poster hash: a8e9b...156
ekkoet Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Når du støvsuger gulv skal kostene være ute slik at du ikke skraper gulvet.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Ute på tregulv/parkett og inne på tepper. På fliser eller annet hardt underlag kan man velge egentlig. Men det båker veldig om kostene er inne. Anonymous poster hash: 2aa6b...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Tusen takk for svar. Har alltid fundert litt på det. Tror støvsugeren min er litt dårlig, for jeg syntes det funket bedre å ha kostene inne på tregulvet. Selv om det sikkert ikke er bra, siden det både bråker og skraper, men med kostene ute så samlet bare alt støvet seg i dem, og jeg følte jeg bare dyttet ting rundt. Anonymous poster hash: a8e9b...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå