Gå til innhold

Kan jeg vaske lue med ekte pels?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en lue til jul i fjor, den er i ull med pels på toppen. Det begynner å lukte litt "loft" av den nå siden den ikke har blitt brukt på ett år, jeg lurer på om jeg trygt kan vaske den uten at pelsen blir ødelagt? Bruker så og si aldri skinn eller pels så har virkelig ikke peiling!

Anonymous poster hash: a9e88...0c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk en lue til jul i fjor, den er i ull med pels på toppen. Det begynner å lukte litt "loft" av den nå siden den ikke har blitt brukt på ett år, jeg lurer på om jeg trygt kan vaske den uten at pelsen blir ødelagt? Bruker så og si aldri skinn eller pels så har virkelig ikke peiling!

Skinn og pels skal vel ikke vaskes på samme måte som tøy. Renses? Går det an å montere av pelsdetaljen, eller kan du levere hele luen til rens?

Anonymous poster hash: 04d55...851

AnonymBruker
Skrevet

Skinn og pels skal vel ikke vaskes på samme måte som tøy. Renses? Går det an å montere av pelsdetaljen, eller kan du levere hele luen til rens?

Anonymous poster hash: 04d55...851

Nei, den sitter helt fast. Hvor mye vil det koste å sende den på Rens montro? Ts <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...