Gå til innhold

Bare lurer litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt på om det er veldig "skjev" fordeling når det gjelder hvor mye penger man bruker på bruden i forhold til brudgommen? Er det det? Og hvis så hvorfor?

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert fordi brudgommen ikke har behov for å bli pampered og pynte seg i like stor grad (omfang!) som enkelte bruder...

Skrevet

Vel, en brudekjole koste faktisk en hel del mer enn mannens "kostyme". Mannen sminkes som oftest ikke. Han får billigere time hos frisør!! :evil: Bryr seg ikke så mye om neglene (viser kanskje ikke så stolt frem ringen (morgengaven?!) til alle vennene. :wink: )

Er buketten hans eller hennes???

Hun har gjerne smykker/øredobber/flott undertøy.

Han kan leie antrekket, hun kjøper ofte!

Skrevet

Bruden er nok en god del dyrere ja. Og hvor mye dyrere det er er opp til hvert enkelt brudepar

Skrevet

Jeg kommer jo nok til å "koste" litt mer enn ham jeg også. Men faktisk ikke så veldig mye mer. Vi har kjøpt alt begge to. Klesbudsjettet vårt er nok doblet mot det det kunne ha vært. Men jeg tror ikke jeg hadde syns at det var noe gøy hvis det var jeg som var "spareposten" på bryllupsbudsjettet! Og han koste seg skikkelig på FJ, når han var der å handlet ( der kan de sørvis der!!!! ).

Han har kjøpt seg smoking, og skjorte og skor og sløyfe, og faktisk nytt undertøy og sokker også!

Og det er jo ingen vits i at mine negler ser flott ut hvis hans ser stygge ut.....

:P

En jeg kjenner som skulle gifte seg for en stund siden sa at hun ikke så noen vits i at han skulle kjøpe seg antrekk da det var utenkelig at han ville bruke det senere. Jeg spurte henne om når hun hadde planlagt å bruke brudekjolen neste gang.....

:hoho:

Skrevet

Hva/hvor er FJ? Min kjære har lyst å kjøpe antrekket, og det synes jeg han må få lov til...

Skrevet

FJ er vel kanskje Ferner Jacobsen?

Jeg blir faktisk billigere enn min tilkommende. Jeg fant nemlig brudekjolen på ebay til 300kr, og hans dress med tilbehør koster ca 8000kr... Så jeg kan gå til frisøren etc med god samvittighet :wink:

Skrevet

Hos oss koster egentlig jeg mye mer enn brudgommen (han er så billig assa :wink: ), men jeg vant brudekjole og tilbehør så til syvende og sist er det jeg som blir billigst :ler:

"Det er gratis, er gratis, trala la la la la la la la"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...