Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har nettopp blitt mamma til nr to. Hvordan får dere tid til å ta dere av hårfjerning og kroppspleie? Føler aldri jeg har tid til mer enn en rask dusj. Alltid hårete og tid til sminke og sånt er umulig å finne. nå er babyen min 7 uker bare da. ser jo en del på stranda som ikke fjerner hår da, og mange som ser stilene ut og slutter å minke seg og ta vare på seg selv. Skjønner jo det godt, får det jo ikke til selv, og føles jo ikke så viktig ut akkurat nå. noen tips til sliten nybakt mor som vil føle seg bedre?

Anonymous poster hash: 4c94f...f9a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en 15 minutters på badet mens poden ligger på badegulvet. Ta kjapt lår, legger evt bikinilinje, fiks håret kjapt og et strøk mascara

Anonymous poster hash: c09c4...734

Gjest Singelgut37
Skrevet

Hei, har nettopp blitt mamma til nr to. Hvordan får dere tid til å ta dere av hårfjerning og kroppspleie? Føler aldri jeg har tid til mer enn en rask dusj. Alltid hårete og tid til sminke og sånt er umulig å finne. nå er babyen min 7 uker bare da. ser jo en del på stranda som ikke fjerner hår da, og mange som ser stilene ut og slutter å minke seg og ta vare på seg selv. Skjønner jo det godt, får det jo ikke til selv, og føles jo ikke så viktig ut akkurat nå. noen tips til sliten nybakt mor som vil føle seg bedre?

For vi menn som liker hårete jenter er dette bra :) husk for nogen er du flott :)

Er jo øjnen som ser . Håper din mann liker og setter pris på deg som du er :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For vi menn som liker hårete jenter er dette bra :) husk for nogen er du flott :)

Er jo øjnen som ser . Håper din mann liker og setter pris på deg som du er :)

Mannen min har ingenting mot kropps hår, men jeg liker å føle meg litt velstelt. Spesielt når man skal på stranda eller på babysvømming...

Gjest Singelgut37
Skrevet

Forstår og respektere det :)

Gjest Seajewel
Skrevet

Gjør det når ungen sover. Selv alene med babyen, og fant alltid tid til sånt, viktig å føle seg vel. Babyen kan ligge på badegulvet på stellemadrass, eller på håndkle om det er varmegulv på badet. La den ligge og leke med noe eller, som i mitt tilfelle, sovna babyen av lydene fra dusjen. Ser iallefall ikke problemet om du har en mann som kan passe babyen en times tid. ;) Du kan om du vil.

AnonymBruker
Skrevet

Lar mannen passe barna mens jeg tar en "pleie meg selv" stund på badet,

hvis han ønsker at jeg skal se fin ut for han, må han hjelpe meg med barnepass

den tiden det tar å ta en hårkur, ansiktsmaske, peele, og barbere...

Når det gjelder sminke, less is more, så de dagene det ikke rekkes går helt fint.

Men tid til hårfjerning m.m en gang i uka skulle bare mangle.

Anonymous poster hash: 50ec7...de0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min jobber langt unna og reiser en del. Må øve litt på ligge litt for seg selv, er ikke så lett det.. men blir vel enklere etterhvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...