AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Jeg og kjæresten min er begge 21 år, vi har vært sammen en liten stund. Problemet er at haan lyver HELE tiden. Små, store. Spiller ingen rolle. Han lyver konstant om helt ubetydelige ting. Jeg spurte i dag om en jente som het anna var xn hans, nei det var det ikke (hu ligger på toppen av snapchat lista hans. Det plager eg IKKE, var kun nyskjerrig) selvfølgelig var hu xn hans. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han lyver, og jeg har begynt å tvile på alt det han sier. Dette gir jo han en grunn til å lyve mener han. Når vi ble sammen så løy han om hvor mange han har ligget med, løyet om xn hans, hvor lenge siden han slo opp med xn. Det værste er at han innrømmer ikke løgnene før jeg står å klasker bevis på bordet. Selv for de minste løgnene må jeg ha bevis før han forteller deler av sannheten..Anonymous poster hash: 25a11...a2c
Apehjerne Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Og du er aldri sjalu av deg? Det du sier her vitner til at du spør om spørsmål som ofte omhandler tidligere forhold, exer osv 1
Gjest Pito Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Han føler seg vel presset opp i et hjørne tenker jeg, hvor han regner med at ærlige svar gir negativ reaksjon fra deg og flere spørsmål han ikke vil svare på. Du må trekke deg unna og roe ned ellers mister du han. Ingen orker "bevis klasket i bordet" oppførsel
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Og du er aldri sjalu av deg? Det du sier her vitner til at du spør om spørsmål som ofte omhandler tidligere forhold, exer osv Jeg er heler ingen sjalu person.. Men lista mi blir mer mer mistenksom ettersom vis min mann skulle løyet til meg om vær minste ting! Snakk om det, si det du sier her! Du kan vel kanskje si: jeg blir jo ikke sint, jeg er nyskjerrig. Vi har alle våres grunner til og være sånn som vi er i dag. Men noen har ikke klart og komme seg over ting. Hva veit du? Kanskje den forige han var sammen med ble sur for ingenting. Du må forsikre han at du ikke blir sånn. Viktig med god kommunikasjon Lykke til Anonymous poster hash: bc271...c58 1
sweethoneyboo Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Og du er aldri sjalu av deg? Det du sier her vitner til at du spør om spørsmål som ofte omhandler tidligere forhold, exer osv
sweethoneyboo Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Og du er aldri sjalu av deg? Det du sier her vitner til at du spør om spørsmål som ofte omhandler tidligere forhold, exer osv Jeg er ikke sjalu, men hu lå der, og lurte på om det var xn siden det var samme navn. Jeg har ALDRI vært sjalu. Har aldri blitt sur for at han prater med andre jenter, jeg blir kun sur når han lyver om det. Jeg har pratet med han 1000 ganger om at jeg ikke blir sur hvis han bare fprteller sannheten. Han sier han forstår og at han skal skjerpe seg. Jeg får kun vite sannheten hvis jeg klasker det på bordet og sier fortell meg sannheten. Det er den ENESTE måten han forteller sannheten på. Jeg blir sliten fordi han forteller aldri sannheten, og når han først forteller sannheten så blir jeg usikker. Jeg har aldri blitt sur på han fordi han gjør noe, kun fordi han lyver om det. Det har jeg sagt til han å
sweethoneyboo Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Jeg er heler ingen sjalu person.. Men lista mi blir mer mer mistenksom ettersom vis min mann skulle løyet til meg om vær minste ting! Snakk om det, si det du sier her! Du kan vel kanskje si: jeg blir jo ikke sint, jeg er nyskjerrig. Vi har alle våres grunner til og være sånn som vi er i dag. Men noen har ikke klart og komme seg over ting. Hva veit du? Kanskje den forige han var sammen med ble sur for ingenting. Du må forsikre han at du ikke blir sånn. Viktig med god kommunikasjon Lykke til Anonymous poster hash: bc271...c58 Han har vært i ett forhold der xn ble sur for alt (jenta som ligger på snaplista). Jeg føler jeg har gjort alt jeg kan for å brvise atjeg ikke blir sur for sånt dritt. Det er liksom ikke kun meg han lyver til. Det er venner og foreldre å.
sweethoneyboo Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Han føler seg vel presset opp i et hjørne tenker jeg, hvor han regner med at ærlige svar gir negativ reaksjon fra deg og flere spørsmål han ikke vil svare på. Du må trekke deg unna og roe ned ellers mister du han. Ingen orker "bevis klasket i bordet" oppførsel Jeg har aldri gitt han en negativ reaksjon på noe, utenom lyving. Hvis jeg vil vite sannheten så må jeg klaske beviset på bordet for å få den. Han kan fint prøve å lyve seg ut av det å. Det er ikke bare meg han lyver til, det er venner å familie å. Jeg sier at det ikke er noe vits å lyve, fordi det er DET jeg blir sur for. Jeg trenger han opp i ett hjørne for å få vite sannheten, så blir jeg sur fordi han løy. Hva han løy om gir jeg blanke f i. Det er det konstante behovet for å lyve til alt og alle 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Han har vært i ett forhold der xn ble sur for alt (jenta som ligger på snaplista). Jeg føler jeg har gjort alt jeg kan for å brvise atjeg ikke blir sur for sånt dritt. Det er liksom ikke kun meg han lyver til. Det er venner og foreldre å. Du må bare forsette med samme lunta.. Gi han bekreftelse gang på gang. Noen trenger det! Du må snakke og snakke.. Men det hjelper også få han til og åpne seg, noen trenger mere tid en andre. Anonymous poster hash: bc271...c58
sweethoneyboo Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Han føler seg vel presset opp i et hjørne tenker jeg, hvor han regner med at ærlige svar gir negativ reaksjon fra deg og flere spørsmål han ikke vil svare på. Du må trekke deg unna og roe ned ellers mister du han. Ingen orker "bevis klasket i bordet" oppførsel Bare fordi menn lyver så betyr ikke det at det er jenta sin feil. Jeg er hverken kontrollerende eller sjalu. Jeg er utrolig forståelsesfull. Jeg prøver å ta han i løgnene slik at han skjønner at det å lyve ikke er vits. Jeg blir aldri sur for noe. Utenom det faktummet at han løy
sweethoneyboo Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 Du må bare forsette med samme lunta.. Gi han bekreftelse gang på gang. Noen trenger det! Du må snakke og snakke.. Men det hjelper også få han til og åpne seg, noen trenger mere tid en andre. Anonymous poster hash: bc271...c58 Jeg har gitt han bekreftelse i snart ett år. Jeg prøver å ta hardt tak i de løgnene jeg finner. Stygt å si, men jeg behandler han som hunden min NÅR DET KOMMER TIL AVSTRAFFELSE. Tar han hardt for løgnen så er det ute av verden. Jeg har prøvd å være langsur, tårer (ekte tårer fordi det sårer meg skikkelig), sinne, ignorering. ALT. Han skjønner det bare ikke. Hvor vanskelig er det å forstå at det å lyve ikke lønner seg.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 Jeg har gitt han bekreftelse i snart ett år. Jeg prøver å ta hardt tak i de løgnene jeg finner. Stygt å si, men jeg behandler han som hunden min NÅR DET KOMMER TIL AVSTRAFFELSE. Tar han hardt for løgnen så er det ute av verden. Jeg har prøvd å være langsur, tårer (ekte tårer fordi det sårer meg skikkelig), sinne, ignorering. ALT. Han skjønner det bare ikke. Hvor vanskelig er det å forstå at det å lyve ikke lønner seg. Du må bestemme deg, er det han du vil ha så må du nesten bare begynne overse dette eller gå videre Anonymous poster hash: bc271...c58
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #13 Skrevet 7. august 2014 Jeg mener han ikke skal lyve uansett. Det er dårlig gjort! Min type gjorde akkuratt d samme. Ja nå er jeg litt sjalu type, men guess what det er han som har grunn i det. Når han kan lyve om små ting blir jeg jo selvsagt usikker på andre ting han evnt sier. At kjæresten lyver er aldri bra. Ta en alvorsprat med han. Det funket foreløpig med han min, håper han forsto alvoret Ærlighet om alt er veldig viktig for meg hvertfall. Anonymous poster hash: d6c82...cb7 1
Gjest Blomsterert Skrevet 7. august 2014 #14 Skrevet 7. august 2014 Løgnene hans handler om andre jenter. Hvorfor tror du at du har rett i å vite om hans forhistorie der? Gang på gang? Du går over en grense,og han lyver for å unngå konflikter eller av hensyn til deg. La fortiden hans i fred.
Gjest Coolaid Skrevet 7. august 2014 #15 Skrevet 7. august 2014 Merkelig tråd dette her. Er han en lystløgner eller lyger han bare om forhold, damer osv ? Føler at det er noe mer her som du ikke forteller. Hvor gammel er dere ?
Gjest Skrevet 7. august 2014 #16 Skrevet 7. august 2014 Han lyver. Du liker ikke løgner. Enten ignorerer du at han lyver, eller så går du videre. Ikke regne med at han endrer seg. Det jeg ikke fatter er at du gidder være i et forhold til en som lyver så mye. Hvordan ha tillit? 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 Dette er som å høre om eksen min :s han løy hele tiden, enda jeg ikke ble sur. Problemet var at han var så konfliktsky at han løy for å komme unna trøbbel, selv om det ikke VAR trøbbel. Han var bare engstelig for det, og det gjalt meg, venner og familie. Jeg måtte bare gjøre det slutt og gå videre, for etterhvert visste jeg ikke hva som var sant og ikke.. Jeg kunne ikke stole på han, og han sluttet aldri å lyve. Han kommer nok ikke til å bedre seg med mindre han bestemmer seg for det .Men selv da er det vanskelig å bryte vaner. Anonymous poster hash: ee73c...8f6 1
Gjest Silverstream Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 Om han lyver for den minste ting, da tror ikke jeg at jeg hadde orket å vært sammen med han. Tror jeg hadde blitt gal over å konstant mistenke at han sto der og løy meg opp i ansiktet.
sweethoneyboo Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Merkelig tråd dette her. Er han en lystløgner eller lyger han bare om forhold, damer osv ? Føler at det er noe mer her som du ikke forteller. Hvor gammel er dere ? Vi er 21 år. Det er ikke dtort mer å fortelle. Han lyver om de dummeste ting. Han lyver om å rydde leiligheten, han lyver om jobbsøknader, andre jenter, at han vokste opp med hun(noe foreldrene sa ikke var sant). At han besto vgs (noe som viste seg å være tull det å) lista er milelang. Dumme unødvendige ting
sweethoneyboo Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 Løgnene hans handler om andre jenter. Hvorfor tror du at du har rett i å vite om hans forhistorie der? Gang på gang? Du går over en grense,og han lyver for å unngå konflikter eller av hensyn til deg. La fortiden hans i fred. Det er jo ikke kun det han lyver om. Penger, jenter, jobb, skole, familie, venner. Hadde han kun løyet om jenter så hadde jeg hoppa i taket, men når fyren fint kan lyve om at familien hadde en hund(noe som viste seg å ikke være sant).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå