AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Det er vel kanskje litt på kanten å poste dette. Men jeg bare må få det ut! Jeg såg et bilde av en brud, som var helt hvit i ansiktet. Hun såg helt forferdelig ut. Det var ei søt jente/dame. Men sminken ødela alt. Hvit og blank. Nydelig kombinasjon Hvorfor blir man hvit i ansiktet av sminke egentlig? Anonymous poster hash: b1d0c...989
super-s Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Det er vel kanskje litt på kanten å poste dette. Men jeg bare må få det ut! Jeg såg et bilde av en brud, som var helt hvit i ansiktet. Hun såg helt forferdelig ut. Det var ei søt jente/dame. Men sminken ødela alt. Hvit og blank. Nydelig kombinasjon Hvorfor blir man hvit i ansiktet av sminke egentlig? Anonymous poster hash: b1d0c...989 Fordi man bruker for lys sminke kanskje? 1
Gjest New_Girl Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Kan være lyset fra kameraet som gjorde det. Ikke sikkert det så like ille ut i virkeligheten. Har sett bilder av kjendiser også som har vært helt hvite. 1
Miss Lucky Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Soldaktoren i foundation gjør at man ser hvit ut på bilder tatt med blitz 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Ting å unngå: Foundation som inneholder silica, titandioksid og sinkoksid. Foundation med skimmer. Å sette sminken med helt hvitt "transparent" pudder, sånt som ikke synes når man ser på det, Foundation som skal gjøre ansiktet "dewy". Bruker man noe av dette blir man hvit i trynet på bilder tatt med blitz. Anonymous poster hash: 8394e...de9
Gjest Daenerys Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 For lys foundation + solfaktor i sminken.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Hvis den som legger makeupen kan jobben sin så skjer ikke det her. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Man må passe på å ikke bruke noen form for solfaktor i krem eller sminke den dagen. Bruke sminkeprodukter som er photo ready/camera ready, altså sminke som er beregnet til bruk når man er utsatt mot blitz. Ett godt eksempel er Giorgio Armani Luminous Silk Foundation som er uten spf og foretrukket av de som ofte blir tatt bilde av. Anonymous poster hash: ed969...0c0
Luckiness Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Gjerne lurt å ta noen bilder med blits med bryllupssminken noen dager FØR bryllupet, slik man kan endre sminkemåten eller kjøpe ny sminke før bryllupet.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Solfaktor + lysreflekterende skimmer. Anonymous poster hash: a5c78...787
HoppsyDaisy Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 å nei!!! Hva skal jeg gjøre, som skal gifte meg i varmen?? :o Ingen solfaktor = knall rød brud
Miss Lucky Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Klare vel å holde deg i skyggen akkurat på bryllupsdagen ?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Snakk om antiklikmaks å lese førsteinnlegget, etter å ha blitt lurt inn av overskriften, da. Anonymous poster hash: 80c34...46e
HoppsyDaisy Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Klare vel å holde deg i skyggen akkurat på bryllupsdagen ? Tja, det blir ikke så lett med programmet for dagen.. hmmm. Hva med solkrem på armer osv? Og hva med solkrem på barn? Blir de også hvite på bilder? Men det får de heller blir...
Miss Lucky Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Solkremen reflekterer lyset fra blitzen av en eller annen grunn, så både armer og barn vil nok også kunne bli hvite da ja. Men skal alt foregå ute, så trenger man jo stortsett ikke å bruke blitz når man tar bilder.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Som jeg postet over er det bestemte ingredienser som reflekterer. I solkrem er det titandioksid og sinkoksid som gjør det. Løsning for brud midt i sola hvis fotografen må bruke blitz Anonymous poster hash: 8394e...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå