Gå til innhold

Klarer ikke å stole på han, beskylder han hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uff... Jeg sliter veldig med å stole på kjæresten min. Det går ut over vårt forhold, og det er så trist for vi har det veldig morsomt sammen ellers.

Grunnen til at jeg ikke stoler på han det er at jeg sjekket en samtalelogg på hans mobil med en dame i utlandet. Hvor han skrev veldig mye og ting som virket rart. Dette var på et annet språk som jeg selvfølgelig ikke forstår så mye av, men han nektet og mente det ikke var slik jeg forstod det. Jeg ga meg ikke der, jeg tok bilder av hele samtalen og viste alt til en jeg kjenner som snakker samme språk, der fikk jeg bekreftet hva som sto der. Kjæresten min la seg flat, og sa det bare var meldinger og ikke noe mer. Jeg lagde mye drama, og det gjør jeg fortsatt. Jeg nevener det hele tiden, dette skjedde i april 2014. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg elsker han virkelig, tror ikke han gjør det på samme måte som meg. Men slik er det nå... En gang utro alltid utro, stemmer dette? :(

Anonymous poster hash: ecff3...684
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enter tilgir du ham fordi du stoler på at det aldri vil gjenta seg, eller så dumper du ham. En mellomting er uholdbart, hva tror du at du vil oppnå ved å bare skape "drama"?

Ettersom typen din ikke bare er illojal men også lyver om det tviler jeg på at det er noen fremtid for dere.

Anonymous poster hash: 067d8...af6
Skrevet

Jeg syntes personlig at når man velger og juge og holde på med en annen en er repektløst!

En føler seg så verdiløs også, og spøkelser kommer og henter deg inn og setter bilder inni hodet ditt.

Veien til og gjøre noe virkelig ut av det er ikke lang.

Vil du at det skal fungere så vil jeg anbefale dere og skaffe hjelp.

Det at han juger viser jo bare hvor langt han egentlig kan tøye strikken.

Hadde han bare kunnet vært åpen om det.

Jeg hater løgn og utroskap, nettopp fordi en må kunne være voksen til og fortelle hva problemet er!

Opplevd selv..!

Noen gjør det pga det er spennende, andre pga problemer i forholdet.

Det er viktig og snakke om det.. Du blir bare bitter om du ikke gjør det. Du vil tenke på det i lang tid. Få det ut og gjør deg opp en mening.

Er det mulig og redde forholdet?

Om du føler det, så syntes jeg du skal få proff. Hjelp :)

Han må tåle det han får fra deg nå, det er hans sin oppgave og få din tilitt til bake :)

Men over tid vil jeg si at det ikke vil fungere uten hjelp.

Spøkelser vil hjemsøke deg, uten hjelp vil ikke det forsvinne :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...