Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja jeg lurer altså på hvor og hvordan oppbevarer dere deres sexleketøy?

har dere de bare slengt i en skuff eller pakket pent oppi en boks/eske e.l?vanskelig eller lett tilgjengelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har leketøyet mitt i en kasse under senga, lett tilgjengelig for akutte behov Skuffen er for liten :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

I øverste skuff i kommoden. Den kan nemlig låses ;) Der har leketøy og annet "hemmelig" bodd siden jeg fikk kommoden da jeg var rundt 12 år. Det er lenge siden sist den var låst, men når jeg innså at avkommet er blitt lang nok til å nå opp, ble nøkkelen kjapt vridd om og lagt høyt oppe :P

Anonymous poster hash: 9c5d3...95f

Skrevet

Jeg hadde det i en skoeske under sengen, men siden jeg aldri brukte dem så la jeg dem like godt på loftet :P Men kostymer har jeg i en skuff i skapet på soverommet lett tilgjengelig :)

Gjest Coolaid
Skrevet

Har en kiste ved sengen. En sånn type man kan sitte på mens man tar på seg sko. Har montert en diskre liten hengelås med kodelås, slik at det er bare vi to som har tilgang. Den er såpass romslig at det er null problemer med å oppbevare alt fra ridepisk til halsbånd, leketøy og glidemiddel, samt blader og bøker vi ikke ønsker at andre enn oss skal få tilgang på. Kjekt når man har barn å kunne låse.

Skrevet

I en eske i undertøyskuffen

AnonymBruker
Skrevet

Har gjemt alle inni musa mi i tilfelle noen skulle finne på å lete i skuffene på soverommet.:P

Tar de ut til vinteren, fordi da er det mye dødtid på kveldene, hehehehe;)

Anonymous poster hash: a40b6...034

• Liker 1
Skrevet

Har gjemt alle inni musa mi i tilfelle noen skulle finne på å lete i skuffene på soverommet.:P

Hahaha flirte godt der!:)
AnonymBruker
Skrevet

I andre skuffe, sammen med glidmidlene og kondomene.

Har en kiste ved sengen. En sånn type man kan sitte på mens man tar på seg sko. Har montert en diskre liten hengelås med kodelås, slik at det er bare vi to som har tilgang. Den er såpass romslig at det er null problemer med å oppbevare alt fra ridepisk til halsbånd, leketøy og glidemiddel, samt blader og bøker vi ikke ønsker at andre enn oss skal få tilgang på. Kjekt når man har barn å kunne låse.

Så utrolig smart :bolledeig: det hadde vært kjekt å fått skaffe seg en slik en. Hvor har du kjøpt den?

Anonymous poster hash: ad561...13d
Skrevet

jeg har en liten dildo inne i putetrekket under puta som jeg bruker nesten hver dag. De store er lagt ned i en stresskoffert med lås og plassert i klesskapet.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det i en sånn gammeldags treningsbag vi har skrevet "scream-bag" på :fnise: Så den er veldig obvious der den ligger under senga, men vi har ikke unger, foreldrene våre bor i andre byer, og ingen av våre venner vil ha kommet på uanmeldt besøk, så føler meg ganske trygg likevel. Har vi besøk så er leiligheten uansett så liten at det ikke er mulig å snoke uten at vi ser det, foruten om på badet:P

Anonymous poster hash: 908c4...f93
Gjest Coolaid
Skrevet

I andre skuffe, sammen med glidmidlene og kondomene.

Så utrolig smart :bolledeig: det hadde vært kjekt å fått skaffe seg en slik en. Hvor har du kjøpt den?

Anonymous poster hash: ad561...13d

Vi har noe sånt bortsett fra at det bare er lokk oppå, og ikke skuffer. Du kan bruke neste hva som helst, det trenger ikke være dyrt. Og så har vi montert en liten diskre kodelås på siden... I tillegg bruker vi kisten til sex, eller man kan sitte på den og kle på seg :fnis:

http://www.skeidar.no/produkter/lista-benk

AnonymBruker
Skrevet

Har gjemt alle inni musa mi i tilfelle noen skulle finne på å lete i skuffene på soverommet. :P

Hahaha! :fnise:

Hvordan skal man kaste et leketøy? Det er jo elektrisk, så jeg bør vel muligens kaste det i noe spesielt avfall? Stakkaren har blitt litt ødelagt.

Anonymous poster hash: 2b9bd...f92

Gjest HarryDotter
Skrevet

docjohnson.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/5/5/5539-01-bu_2.png

Jeg har en sånn låst i en koffert. Den føles utrolig bra ut, men jeg bruker den aldri lenger.....Støver ned i kofferten. Er så mye styr å ta den frem og vaske den + glidemiddel.....Gidder ikke....bedre med hånden

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! :fnise:

Hvordan skal man kaste et leketøy? Det er jo elektrisk, så jeg bør vel muligens kaste det i noe spesielt avfall? Stakkaren har blitt litt ødelagt.

Anonymous poster hash: 2b9bd...f92

Er bare å sluke det helt, hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...