AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Jeg har god kontakt med familien min, men ikke faren min da han er alkoholiker og aldri vært en del av livet. Moren min døde i en ulykke når jeg var tenåring, men jeg er veldig nærme resten av familien. Sees ca en dag i uka og hver søndag, men i ferien var vi sammen så og si hele tiden. Jeg er tjuefem forresten. Mitt problem er kanskje ikke akkurat et problem men noe jeg savner litt. Foreldrene til samboeren min er kjempe hyggelige og super morsomme å være med. Vi bodde hos de ett par måneder mens vi pusset litt opp hjemme. Jeg prater en del med svigermor på telefonen og svigerfar sender meg gjerne en melding innimellom for å høre hvordan det går. Jeg har ei datter som de er veldig glad i, som de syntes det er veldig stas med og jeg er nå gravid og de syntes det er veldig moro da det er dems første barnebarn. De vil gjerne treffes oftere, ber oss stadig vekk på middag, fotball kamper, restauranter osv, men samboeren min har aldri lyst! Og jeg syntes det er så trist for de er så ålreite å være med. Jeg sier til han at jeg og datteren min godt kan dra alene da vi har lyst til å se dem, men det sier han nei til..?!? Jeg vet at jeg kanskje er litt for mye med min familie, men jeg liker det sånn og familien min har alltid vært sånn så ieg syntes ikke det er et problem. Jeg bare savner å se hans familie litt oftere. Lurer egentlig ikke på noe, er bare litt frustrert!!Anonymous poster hash: 1c9c6...151
mara2012 Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Har du forklart kjæresten din hva du føler da? At du setter familie veldig høyt og liker mye tid med familie? Spesielt siden du ikke har dine egne foreldre å gå til..
Gjest Coolaid Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 I det du flytter sammen i et forpliktende forhold med noen så får du også ny familie. Spesielt når du er gravid. Det er blitt din familie også. Sambo kan ikke bestemme at du ikke skal treffe din nye familie når du har lyst. I tillegg bør han tenke på å glede deg som er gravid og alt. Fortell tullingen at du reiser, så ser du om han blir med. Er det noen grunner i det skjulte som gjør at han ikke vil besøke foreldrene sine ?
GammelKaktus Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Så sært... Han må ha veldig gode grunner for å si nei til at du skal være med "hans" familie... Det er jo bare fordeler med å ha et godt forhold til familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå