Gå til innhold

Møte noen når man har barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha mislykket i kjærligheten så langt i en alder av 34 er det vanskelig å skulle begynne på nytt. Dere som har barn og er bikket 30, hvor møtet dere menn dere dater?

Jeg vet at jeg legger begrensinger på meg selv. Jeg er sjelden ute på byen og holder meg til mine venner. Bestevenninn min er 6 år yngre enn meg, så det begrenser seg for hvilken menn jeg møter gjennom henne. Ellers er jeg stort sett på jobb, hjemme og på trening. Jeg vet at jeg er en likandes dame som alltid har hatt oppmerksomhet fra menn. Jeg ser fortsatt bra ut og synst selv jeg er en bra dame, men samtidig sliter jeg med å tro på at jeg en gang skal tørre å forelske meg igjen. Jeg er lei av å innvistere i følelser som tar slutt. Jeg er en kjæreste person som lengter etter å gi til en rett manm for meg. Er omsorgsfull og positiv, men samtidig er det den frykten for å bli såret som holder meg tilbake.

Når det kommer til sex er jeg også sær.

Jeg klarer ikke hansex uten det er følelser inni bilde. Savnet etter nærhet er i perioder veldig stort.

Hadde satt pris på å høre deres erfaringer og tar i mot tips til hvordan jeg skal klare få bort frykten og de negative følelsene mine rundt det å date igjen.

Anonymous poster hash: 5cdcf...3b7

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ok. Dette blir det teiteste rådet jeg noensinne har gitt på KG. Mest ford det er veldig usikkert om budskapet kommer frem. Men, mennesker dør plutselig. Venner, bekjente og kollegaer har siste årene opplevd at mennesker dør rett fremfor øynene deres. To eksempler er de som på sine respektive kjøkken står og lager middag til familien, går uten forvarsel ikke gulvet for å aldri våkne igjen. Begge tilfeller var en blodåre i hjernen som revnet. Så, TS, hvis du får beskjed om at nøyaktig en uke fra nå så er du død. Hva ville du gjort da? Hvor mye ville det betyd å drite seg litt ut? Hva ville det betydd om naboene så deg danse nedover gata? Hva ville det betydd om han bare var ute etter en ting så lenge sex'en var magisk? Altså, hva er poenget med å være redd for å leve mens du er i live?

Du vil på forskjellige arenaer i livet gå på nye smeller,men, for å sitere sånn noenlunde to signaturer jeg har sett her inne:

Du får bare i livet det du tør spør om!

Alt som er verdt å ha er skremmende.

Ser du hvor jeg vil hen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for flott svar. Du har helt rett. Jeg prøvde å si noe av det samme til han som nå er min eks. Han lot sin egen frykt ta over og det ble slutt.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg har møtt menn på flere arenaer, f.eks på fest, på nett, på byen eller gjennom hobbyer. Og det med frykt kan jeg forstå, men en må bare våge for å vinne. Hvis du bare er på jobb, med venner eller på trening, vil jeg råde deg til å utfordre deg selv litt. Gjør noe annet i blant, f.eks gå på konsert, teater eller ta deg en fjelltur. Få deg en hobby hvor du kan møte nye mennesker, ta et kurs i noe som interesserer deg. Vær åpen for å bli kjent med nye folk, og ikke tenk så mye på å møte en potensiell kjæreste. Det kan komme når du minst aner det.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:) jeg går mye i fjellet og er med på konserter ol når jeg en gang har barnefri, men pga jobbsituasjonen min og at jeg ikke har familie i den byen jeg bor i er det ikke så lett å få seg barnefri. Det vil nok komme seg med tiden når jeg har en stabil jobb.

Eksen min møtte jeg på sukker og det var kjærlighet fra første stund, så vet jo at det er mulig å møte noen der med litt tolmodighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...