YoyoMa Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Ble kjent med noen på nett igår og hun ville ha noen bilder av meg. Ingen av bildene var noe bra. Jeg vet ikke om det er fordi jeg har vært slapp i hele sommer og bare spist drittmat og sovet bort halve dagen eller om jeg rett og slett er langt mindre attraktiv enn jeg trodde. Var nesten litt sårende for å være ærlig. Er dette normalt? At man ser styggere ut på mobilmobilder enn i speilet?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Sa hun at du ikke var så kjekk? Da er hun så grunn at det ikke er noe tap. Finn deg ei som ikke er bimbo. Anonymous poster hash: 4ea46...ea8
Erazor Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Ble kjent med noen på nett igår og hun ville ha noen bilder av meg. Ingen av bildene var noe bra. Jeg vet ikke om det er fordi jeg har vært slapp i hele sommer og bare spist drittmat og sovet bort halve dagen eller om jeg rett og slett er langt mindre attraktiv enn jeg trodde. Var nesten litt sårende for å være ærlig. Er dette normalt? At man ser styggere ut på mobilmobilder enn i speilet? Man ser alltid annerledes ut på bilder enn i speilet, fordi man i speilet ser et speilbilde av seg selv, mens man på bilder ser seg selv rettvendt (altså slik andre ser en selv). I tillegg ser man gjerne litt tykkere ut på bilder enn man gjør i virkeligheten. Leste et sted at dette skyldes at bilder er tatt med en «synskilde», altså en linse, mens man til vanlig ser med to kilder (to øyne). Derfor får man visstnok et litt flatere og bredere bilde ved å kun ha en kilde.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Ble kjent med noen på nett igår og hun ville ha noen bilder av meg. Ingen av bildene var noe bra. Jeg vet ikke om det er fordi jeg har vært slapp i hele sommer og bare spist drittmat og sovet bort halve dagen eller om jeg rett og slett er langt mindre attraktiv enn jeg trodde. Var nesten litt sårende for å være ærlig. Er dette normalt? At man ser styggere ut på mobilmobilder enn i speilet? Du får langt mer normale bilder hvis du strekker armen helt ut, det er det beste tipset jeg kan gi. Med mobil så kommer du for nære kamera noe som gjør at du ser feitere ut enn du er. Det sagt, så er du nok mindre attraktiv enn du trodde. Men bilder er svært flinke til å lyve så trenger ikke å bekymre deg før du skal møte noen i virkeligheten. Anonymous poster hash: 5067c...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå