Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg møtte en mann på ferie i ett annet land. Han er en venn av kjæresten til min venninne. Han blei forelsket i meg. Jeg tenkte det var en ferieflørt så det var over når jeg reiste. Han ville veldig gjerne holde kontakt og jeg reiste og besøkte ham igjen tre uker senere. Nå har jeg funnet ut att jeg er den første han virkelig har likt, siden han slo opp med sin eks for tre år siden, de var sammen i ti år. Jeg tror han fortsatt vil hatt henne tilbake om hun hadde villet det.

I starten, før vi hadde samleie var han veldig ivrig på å si att han gjerne ville ha familie med meg etc. Nå har jeg gjengjelde disse følelsene og er også veldig forelsket i ham, han vet det. Etter det blei han mer og mer moderat. Siden vi bor så langt i fra hverandre vet han ikke helt hva han vil lenger, dette sa han da jeg spurte om vi skulle bli kjærester.

Er det noen som har noen tips om hva jeg skal gjøre?

Jeg liker ham veldig godt og jeg vet att han liker meg men skal jeg ha ett avstandsforhold med noen som muligens ville valgt å bli sammens med ekskjæresten sin om hun ville det? Er det noen som har lignende erfaringer med avstandsforhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, dilemma. Hva føler du at du har å tape på det?

Kan en av dere flytte til den andre på sikt? I et avstandsforhold tar enten forholdet eller avstanden slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...