ol93 Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Typen min vil ha barn, men jeg føler meg ikke klar :/ er i førsten av 20 årene. Er det rart av meg? Elsker han over alt på jord, og vet at han gjør det tilbake. Så er helt sikker på han. Når synes dere det er rett og få barn? 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Jeg synes fra 30 til 45 Anonymous poster hash: 3a8f8...d4c
Gjest Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Det er jo veldig individuelt. Jeg var mellom 25 og 30 da jeg fikk mine, og syntes det passet meg bra. Hadde fått en del livserfaring, reist en del, funnet ut av ting. Det viktige punktet her er at du ikke føler deg klar. Du skal ikke få barn bare for å gjøre han til lags! Du har god tid på deg. Hvis han presser deg, så er det negativt. Dessverre, så opplevde mange som elsket partneren sin over alt på jord da de var 20 at forholdet gikk i knus fordi man var for ung, umoden, uerfaren osv. Satte ikke krav til seg selv og partneren, fikset ikke kommunikasjon og slet med økonomi.
Gjest ryllikblomsten Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 (endret) Aldri! ;-) Enten så passer det, eller så passer det ikke. Som regel passer det ikke. -Eller så passer det når du har mann, hus, hytte, båt, perfekt økonomi, fantastisk utdanning med gode pensjonsvilkår, en familie og svigerfamilie som stiller opp, flink barnevakt osv osv .. Unnskyld, leste ikke TS innlegget ordentlig.. Få barn når DERE føler at det er rett. Du skal ikke få barn fordi typen din mener det er rett. Dere burde være enige! Endret 7. august 2014 av ryllikblomsten
ol93 Skrevet 7. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2014 Ja, sant i det du skriver. Vi har vært sammen i ca tre år, og er like forelsket. Men ja, man vet aldri. Han presser meg ikke, bare det at han vil han respekterer selvfølgelig det jeg har å si. Vi ligger også godt i det økonomiske, så skal nok gå bra der å. Vil bare høre hva synspunktet til folk er
Puny Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Hvis det føles riktig nå så føles det vel riktig om et par år? Han får vel ikke mindre lyst om et par år?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Jeg synes man bør være minst 25. Selv var jeg 29 og 31 da jeg fikk mine, og synes det var ideelt for meg.Anonymous poster hash: 56b69...b09
umwar Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Tror aldri det passer helt å få barn. Jeg mener fra 22-37 er en finfin alder å få barn i. Da har man vært ung en stund, og fått kjent litt på å leve relativt ansvarsfritt. Over 37 begynner generelt sett risikoen å øke årlig, selv om man ofte er på et mer stabilt sted i livet. Det passer overhodet ikke for meg nå selv om jeg er gravid, men det ordner seg! Det viktigste, i mine øyne, er å være i et stabilt og kjærlig forhold Resten går seg til på et vis.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 Jeg synes fra 30 til 45 Anonymous poster hash: 3a8f8...d4c :-) Kvinner: 35-45 Menn: 40-55 :-DAnonymous poster hash: 6c2aa...c2d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 25-35 Anonymous poster hash: 6cfb7...dc7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #13 Skrevet 7. august 2014 Over 25 år, og opp til absolutt maks 50. Men da er det vel for de fleste slutt og likevel så. Men sånn generelt vil jeg si at det er opp til en hver enkelt når de vil ha barn- det er ikke opp til meg å bestemme for andre. Anonymous poster hash: 6ce7c...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå