Gå til innhold

Må få tipse om en genial flytende eyeliner! :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok helt sikkert ikke noe nytt for de fleste av dere, men jeg oppdaget den nå i sommer så tenkte jeg ville tipse om det her i tilfelle noen andre er like treg som meg :)

Det er altså ikke selve eyelineren som er så genial, men formen på den. Jeg kjøpte en fra Sephora nå i sommer, men ser at elf (eller var det NYX?) også har samme typen. Flere merker har den sikkert også.

Det er altså denne: http://www.sephora.com/smart-liner-P379325?skuId=1507532

Jeg sliter må å legge flytende eyeliner fint, men denne er den jeg har klart det best med. Og når jeg skal lage den lille vippen ytterst så snur jeg den opp ned og tegner en strek skrått opp og så snur jeg den tilbake og fyller i slik at det blir en vinge.

Så ville bare dele mitt gledelig funn med dere :)

Anonymous poster hash: 3ab80...7d5
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset AB. Bare synd de ikke har andre farger enn svart og bare stygt design gjør at jeg ikke vil kjøpe den.

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips! Har lurt litt på å teste denne typen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipset AB. Bare synd de ikke har andre farger enn svart og bare stygt design gjør at jeg ikke vil kjøpe den.

Ja hver sin smak :) Men for min del så er det nettopp det stygge designet som gjør at den er god å bruke :)

Skrevet

Ja hver sin smak :) Men for min del så er det nettopp det stygge designet som gjør at den er god å bruke :)

Hehe, ja jeg skjønner det. Jeg har slitt med å finne en flytende eyeliner selv jeg. Jeg hadde nok vurdert å kjøpe den om de hadde hatt noen andre farger. Synes svart blir veldig hardt. Det rimte jammen også. Svart blir hardt ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt flere tipse om denne. Har dessverre øyelokk som ikke passer til winged eyeliner, ellers så ville jeg ha kjøpt for lenge siden!

Anonymous poster hash: ee821...1b9
AnonymBruker
Skrevet

Har sett en lignende fra nyx ja.

Jeg bruker flytende eyeliner daglig, og bruker akkurat nå diplineren fra hm nå og synes den fungerer bra! Jeg synes det er lett å legge på flytende eyeliner da har gjort det lenge. Erfaringsmessig synes jeg ikke det er noe særlig forskjell på eyeliner fra merke til merke.

har tenkt på en sånn fra nyx da. Er det bedre kvalitet på de? Kanskje jeg skal prøve sånn :-)

Anonymous poster hash: 4acc2...d5e

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt flere tipse om denne. Har dessverre øyelokk som ikke passer til winged eyeliner, ellers så ville jeg ha kjøpt for lenge siden!

Anonymous poster hash: ee821...1b9

Jeg sliter også med den vingen for jeg har hooded eyes så der er liksom ingen plass å tegne vingen. Men med denne så klarer jeg å tegne en liten vipp opp helt ytterst. Snur den som sagt opp ned og så bare legger jeg den inntil slik at det blir en pitteliten vipp opp, og så fyller jeg i slik at det passer med resten av streken. Når jeg tenker meg om så tror jeg jeg holder den opp ned når jeg fyller i streken også. Kommer på en måte litt nærmere øyet med hånden så det er lettere å kontrollere :)

Har sett en lignende fra nyx ja.

Jeg bruker flytende eyeliner daglig, og bruker akkurat nå diplineren fra hm nå og synes den fungerer bra! Jeg synes det er lett å legge på flytende eyeliner da har gjort det lenge. Erfaringsmessig synes jeg ikke det er noe særlig forskjell på eyeliner fra merke til merke.

har tenkt på en sånn fra nyx da. Er det bedre kvalitet på de? Kanskje jeg skal prøve sånn :-)

Anonymous poster hash: 4acc2...d5e

Jeg tror NYX er samme type kvalitet som HM og sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...