Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #1 Del Skrevet 30. juni 2004 Hei! Jeg har greid å fått et svært rundt svimerke på trebordet til mamma og pappa, etter at jeg glemte stekepanna på bordet. Hva skal jeg gjøre? De kommer hjem om 4 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 30. juni 2004 #2 Del Skrevet 30. juni 2004 LOOOOL! Been there, done that, bare at det var et svært svimerke etter en sigarett, og det måtte jo bort siden jeg smugrøkte... Er det et ubehandlet bord? (Dvs. ikke lakkert eller malt) Da kan du prøve å pusse bort merket med sandpapir (som du får kjøpt i f.eks. jernvarehandelen eller hos Maxbo/Byggmakker), men det kommer nok til å vises uansett pga. annen farge der du har pusset og "ujevn" flate. Som sagt, jeg snakker av erfaring. Det beste er vel å fortelle det med en gang når de kommer hjem og tilby deg enten å gjøre som jeg har tipset deg om (med deres tillatelse, siden du jo kan komme til å ikke gjøre bordet særlig penere... Etter at jeg hadde pusset vekk flekken, var det ei "grop" på noen millimeters forskjell fra resten av bordet) eller kjøpe nytt bord...? Klistre på bambiblikket og tilføy noe om at du "ikke tenkte lengre". Et annet alternativ er å få en snekker/møbelsnekker til å høvle og pusse bordet, men det kommer an på hvordan bordet er lagd. (Og dette bør du ikke gjøre uten tillatelse!!!) Blir dyrere enn å gjøre det selv, men med bedre resultat, og mamma og pappa får beholde bordet sitt. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #3 Del Skrevet 30. juni 2004 Hehe.. Huff.. hørtes stessende ut håpet på en lett løsning som fra tvshop eller noe, hehe men takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 30. juni 2004 #4 Del Skrevet 30. juni 2004 Sorry, brent treverk er brent treverk og det kan ikke reverseres, dessverre. (Forøvrig kan man lage brennmerker i diamanter også, bare sånn for å spore heeelt av.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå