AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #21 Skrevet 20. august 2014 Ta det i alle fall veeeldig gradvis. Jeg er i samme situasjon som deg, men jeg er jenta i forholdet og det er den nye kjæresten min som dominerer meg. Men hos oss er det blitt for voldsomt og gått for fort, så voldsomt og så fort at jeg nå vurderer å gjøre det slutt fordi jeg føler grenser er blitt såpass tråkket på og ting har gått for langt og er ute av kontroll. Det er lett for jenter å bli skremt da også. I mitt tilfelle er det også et helt ferskt forhold og vi har ikke kjent hverandre lenge. Eneste forskjellen er at vi ikke er studenter. For meg føles det plutselig utrygt og at ting er blitt ødelagt selv om jeg i utgangspunktet var med på det selv. Jeg orker nesten ikke å treffe han igjen, gruer meg, så ille er det Anonymous poster hash: c1636...d2b Dumt at det blir sånn da.. Du får begynne å dominere selv, sånn at du kan ha kontrollen selv. Ellers tror jeg det er viktig å ha retningslinjer så det ikke går over styr.Anonymous poster hash: 1c881...c2a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #22 Skrevet 7. januar 2019 Blåser liv i denne tråden, jeg 🙂 Er i et forhold som har vart i mange år og hvor ingen av oss har vært "den dominante". Jeg (mann) har hatt noen tanker om at sex skal være en likeverdig greie og at det er like mye hennes ansvar som mitt å ta styringa. Fin teori, men i praksis har ikke dette fungert så bra. Så nå tenker jeg at det er på tide med en endring (det gjør hun også), men hvordan "bli ny" i senga? Hvordan skal jeg plutselig endre personlighet i senga? Noen som har erfaring med en slik endring? Kan rollespill være en idé? Anonymkode: 0e947...73d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #23 Skrevet 7. januar 2019 Når jeg er dominant så tenker jeg konstant at jeg er den dominante og bestemmer alt. Jeg må oppføre meg større enn henne. Må aldri miste den rollen får det merker hun fort og kan bli utrygg på deg. Anonymkode: 8cdae...144
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #24 Skrevet 8. januar 2019 Hvordan arter det seg rent praktisk? Kommanderer du henne ("snu deg på magen"/"lek med ballene mine")? Eller er det mest fysisk, som å styre hodet hennes mot pikken din? Anonymkode: 0e947...73d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #25 Skrevet 8. januar 2019 Dra henne i håret i doggy, bit henne i øret, ha et fast grep om rumpa, kjør på. Jeg liker at han tar hånda rundt halsen min også, men der bør man være litt forsiktig. Rumpeklasking er fint. Anonymkode: 54400...b8b 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #26 Skrevet 9. januar 2019 Takk for nyttige og konkrete svar så langt. Men er det noen som har erfaring med selve endringen, altså at dere gikk fra én type "maktroller" under sex til at mannen ble dominant? Hvordan gikk det til? Anonymkode: 0e947...73d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #27 Skrevet 9. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan arter det seg rent praktisk? Kommanderer du henne ("snu deg på magen"/"lek med ballene mine")? Eller er det mest fysisk, som å styre hodet hennes mot pikken din? Anonymkode: 0e947...73d Kanskje vanskelig å forklare. Men jeg tar meg bare til rette å forventer å få den jeg vil ha. Foreksempel vi er på sofa alene og ungan er lagt. Da kan jeg ta litt på musa hennes om jeg vil. Fingrer litt så tar jeg bare ned buksen min og ser på henne at nå er det hennes tur. Imorrest når vi våknet så tok jeg ned trusa hennes og pulte henne i skje til jeg kom. Så hentet papir og hun måtte på jobb. Jeg valgte ut hennes øredobber, sminke og halskjede før hun dro. Som dominant så forventer jeg at hun gjør det jeg vil, ellers må jeg straffe henne senere eller der og da hvis vi er alene. Straff kan være så mye.. Spanking, tap av telefontid, gå uten truse, sitte naken på gulvet, jeg sender runkevideo på snap der jeg spruter ut i lufta. Konklusjon, oppfør deg som mye større, sterkere, smartere enn henne. Anonymkode: 8cdae...144 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #28 Skrevet 9. januar 2019 Dere må snakke samme. Og avtale stopp-ord! Gul= liker dette, men ro litt ned. Bruk litt mer tid Rødt=stopp! Anonymkode: 462ca...4ed
SlemUlv Skrevet 9. januar 2019 #30 Skrevet 9. januar 2019 Prat sammen. Masse. Prat om forventninger, grenser, likes. Prat om hva hun ser for seg at vil skje, hva du forventet av henne. Hva hun forventet av deg. Snakk sammen. Nei det vil ikke ødelegge spontaniteten, det vil gjøre det lettet for deg å ikke tråkke over hennes grenser. Det vil gjøre det lettere for deg, og kanskje overaske henne med noe hun liker, men som dere kanskje ikke gjør ofte. Dette handler ikke kun om din nytelse, men om begges glede. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #31 Skrevet 9. januar 2019 Jeg har ikke endret meg med samme partner, men endret meg mellom partnere. Før tenkte jeg som deg, at sex skal være en likeverdig greie og at det var et problem dersom dama ikke tok like mye kontroll, at hun ikke var tent nok. Lærte mye av en kompis med mye mer erfaring enn meg og forstod at det å være dominant var svært populært. Jeg kjente også med meg selv at det var sånn jeg egentlig ville være. Min strategi var rett og slett fake it 'til you make it. Tror faktisk jeg var mer dominant med hun første jeg var med etter endringen enn jeg har vært med noen annen senere. For da var jeg bevisst på det hele tiden og hundre prosent konsekvent i alt jeg gjorde, i og utenfor senga. Mye av det føltes ganske feil og lite "meg", men det funka. Det er noe tennende i å spille en rolle man ikke er helt komfortabel med, men så få så positiv respons på det at man blir mer og mer trygg på at man kler rollen. Til slutt så er man den dominerende mannen man prøvde å være, og da kom i hvert fall jeg til det punktet hvor jeg kunne senke skuldrene og gå mer inn og ut av rollen. Anonymkode: 03831...81c 1
Thyra Skrevet 9. januar 2019 #32 Skrevet 9. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje vanskelig å forklare. Men jeg tar meg bare til rette å forventer å få den jeg vil ha. Foreksempel vi er på sofa alene og ungan er lagt. Da kan jeg ta litt på musa hennes om jeg vil. Fingrer litt så tar jeg bare ned buksen min og ser på henne at nå er det hennes tur. Imorrest når vi våknet så tok jeg ned trusa hennes og pulte henne i skje til jeg kom. Så hentet papir og hun måtte på jobb. Jeg valgte ut hennes øredobber, sminke og halskjede før hun dro. Som dominant så forventer jeg at hun gjør det jeg vil, ellers må jeg straffe henne senere eller der og da hvis vi er alene. Straff kan være så mye.. Spanking, tap av telefontid, gå uten truse, sitte naken på gulvet, jeg sender runkevideo på snap der jeg spruter ut i lufta. Konklusjon, oppfør deg som mye større, sterkere, smartere enn henne. Anonymkode: 8cdae...144 Tsp av telefontid?!? Hva om hun faktisk trenger å ringe om noe viktig? Hva om andre har behov for å snakke med henne på telefon?
Gjest 007_008_007 Skrevet 9. januar 2019 #33 Skrevet 9. januar 2019 På 20.8.2014 den 1.21, sweg skrev: Les Fifty Shades of Grey 50 shades of horse crap! At folk tenner på slikt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå