Gå til innhold

Kommer aldri til å få ny kjæreste..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er redd jeg kommer til å være singel i MANGE år fremover. Ble singel for noen måneder siden, og har truffet mange gutter på fest og på byen, men ingen jeg kunne sett på som en potensiell kjæreste. Med eksen så bare klikket vi så godt på sånn ett minutt, og det var som vi hadde kjent hverandre i årevis fra dag èn. Er forsåvidt 20 år om det har noe å si. Får bare ikke den samme følelsen med noen. Virker så unaturlig for meg og date og bli bedre kjent hvis man ikke har kjemi med en gang. Er ikke akkurat sånn at jeg er "på jakt" etter en kjæreste heller, men føler det ikke er noen for meg der ute.. Er så mange av venninnene mine som har kjærester, og jeg føler jeg kommer til å være evig singel. Kanskje ikke evig, men hvertfall i flere år fremover. Mulig jeg sammenligner med eksen.. Noen som har hatt det på samme måte før?

Anonymous poster hash: 20716...16c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Fokuser på det positive, du slipper i alle fall å ha teite LOVE bokstaver stående :danse:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fokuser på det positive, du slipper i alle fall å ha teite LOVE bokstaver stående :danse:

Det skal jeg aldri ha, uansett hvor håpløs jeg blir engang i framtiden :fnise:

- TS

Anonymous poster hash: 20716...16c

• Liker 2
Skrevet

Du har hele fremtiden på deg, så aldri si aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Over flere måneder? Ja, da er nok alt håp ute. Slikt pleier å gi seg på noen timer.

Anonymous poster hash: b6b56...568
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Over flere måneder? Ja, da er nok alt håp ute. Slikt pleier å gi seg på noen timer.

Anonymous poster hash: b6b56...568

:Nikke:

:fnise:

Anonymous poster hash: 84303...327

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon selv. Ble singel for ikke veldig lenge siden og sammenligner dessverre alle menn jeg møter med eksen min. Ingen andre er interessante. Det er helt normalt og går nok over når vi får våre forrige forhold litt på avstand. Det tar jo faktisk tid for de fleste å komme over noen man har hatt følelser for, og da er det ikke så rart at man ikke klarer å se andre som potensielle partnere med det første.

Anonymous poster hash: bcad1...4d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at du angrer på at det ble slutt, og/eller er i trøstefasen fortsatt. Eg trur at du vil komme over det etter ei stund, og når du er klar for det, finne en ny og bedre kjærest.

Ein høre jo at mange prøver å løse problemet med å ligge med alt og alle i denne tiden, men det er tiden som gjer det. Og når du er klar for noen nye så vil du vite det. Det finnes mange gode partnere der ute, en må bare se dem, og ikke eksen

Anonymous poster hash: 2a227...fec
AnonymBruker
Skrevet

Det tar tid å komme over noen man har hatt et forhold med. I så fall for de som er ærlig med seg selv.

Mange får seg kjæreste med en gang etter et brudd, men hvor lenge varer disse? Ofte (ikke alltid) ikke så lenge.

Ta deg tid du, kom over eksen, for noen kan dette ta over ett år. Og la det være ok. Det er godt å være alene også, bruke tiden på å være fri en stund, fri til å finne ut av hvem du er uten kjæreste, fri til å finne ut av hva som er viktig for deg i et forhold, hvordan du vil ha det.

En dag, uten at du aner det, står en ny drømmemann der :) Men ikke før du er klar, ikke før du er over eksen, og ikke før du er åpen for et nytt forhold :)

Eks var eks, du finner aldri mer en som han, men du kan finne en som er like snill, like spennende, like omsorgsfull og en som blir en like god venn. Men en som samtidig er helt annerledes, men det kommer til å kjennes godt.

Anonymous poster hash: a71dd...bc3

• Liker 2
Skrevet

Det tar tid å komme over noen man har hatt et forhold med. I så fall for de som er ærlig med seg selv.

Mange får seg kjæreste med en gang etter et brudd, men hvor lenge varer disse? Ofte (ikke alltid) ikke så lenge.

Ta deg tid du, kom over eksen, for noen kan dette ta over ett år. Og la det være ok. Det er godt å være alene også, bruke tiden på å være fri en stund, fri til å finne ut av hvem du er uten kjæreste, fri til å finne ut av hva som er viktig for deg i et forhold, hvordan du vil ha det.

En dag, uten at du aner det, står en ny drømmemann der :) Men ikke før du er klar, ikke før du er over eksen, og ikke før du er åpen for et nytt forhold :)

Eks var eks, du finner aldri mer en som han, men du kan finne en som er like snill, like spennende, like omsorgsfull og en som blir en like god venn. Men en som samtidig er helt annerledes, men det kommer til å kjennes godt.

Anonymous poster hash: a71dd...bc3

Dette var fint skrevet.

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tror det er helt vanlig å føle det sånn når det blir slutt etter det første seriøse forholdet. Jeg følte det også sånn når det ble slutt med min første kjæreste (langvarige kjæreste). Jeg gråt og gråt, og sa "Jeg kommer til å ende opp alene!", "Ingen vil ha meg nå!", "Det vil aldri bli det samme som det var med XX!" og "Buhuhuhuhu!". MEN, det går over. Du finner en ny en. Kanskje ikke med det samme, og ja, kanskje du kommer til å være singel i noen år fremover. Men som du sa selv, det er ikke sånn at du er på jakt etter en ny en med det samme! Hvorfor ikke nyte singellivet?
Det kommer ikke til å bli nøyaktig det samme, fordi det ikke er den samme personen. Men du kommer til å føle like sterkt igjen, og kanskje sterkere også. Og i det nye forholdet vil det være andre ting/nye ting som gjør det så bra.

Jeg er 100% overbevist om at du ikke ender opp alene, don't worry!

AnonymBruker
Skrevet

Du er 20 år!! Tanten min fikk seg ny kjæreste nå i en alder av 56.. Selv er jeg 27 og har vært singel i 3,5 år. Det ordner seg før eller senere :)

Anonymous poster hash: fd021...53f
AnonymBruker
Skrevet

Folkens det gjør ikke det...

Sånn som trenden er i verden nå.. Folk vil ikke ha forhold!

De fleste vil bare pule her og der...

Anonymous poster hash: c6e01...6ce
AnonymBruker
Skrevet

Folkens det gjør ikke det...

Sånn som trenden er i verden nå.. Folk vil ikke ha forhold!

De fleste vil bare pule her og der...

Anonymous poster hash: c6e01...6ce

Så sant, så sant.

Det blir færre og færre som inngår nye forhold. Og hvorfor ikke? Det er jo så mye spennende der ute. Hvorfor kaste bort tiden med kun ett menneske?

Anonymous poster hash: 4bc04...c7c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...