AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1 Skrevet 6. august 2014 Tjukk, deprimert og null glede........... får ikke ordentlig hjelp føler jeg heller. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre selv for å bli glad og lykkelig igjen? Føler jeg har mistet livsgleden... er vondt å ha det sånn. Smiler ikke lenger, ser bare jævlig sur og irritert ut hele tiden.. sover hele tiden og kroppen verker.. forbanna dritt Anonymous poster hash: 879e4...c2d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #2 Skrevet 6. august 2014 +1. Samme her. Slått helt ut av alvorlige depresjoner. Ingen energi igjen Henger meg på denne tråden for tips og råd. Anonymous poster hash: 9700a...e74
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #3 Skrevet 6. august 2014 Er du deprimert fordi du er tykk, eller tykk fordi du er deprimert? Er det det første kan du jo gjøre noe med trening, kosthold og se om det hjelper. Dersom det er det andre bør du prate med lege/psykolog og se om de kan hjelpe deg med medisiner, terapi. Anonymous poster hash: 90626...f6c 1
Pysa Skrevet 6. august 2014 #4 Skrevet 6. august 2014 Når humøret blir for dårlig eller rumpa blir for diger, er trening god hjelp. Det tar litt tid før det fungerer, men det fungerer! 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #6 Skrevet 6. august 2014 Du skriver at du ikke får ordentlig hjelp, men hva slags hjelp får du? Anonymous poster hash: 9d65b...9cf
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #7 Skrevet 6. august 2014 Er ikke så feit, bare sa det fordi jeg er så jævla sur... men litt feit er jeg. Jeg vil trene, men er for sur, for lat, gidderikke, vil ikke, orker kke........................ vet ikke hva som feiler meg, men har vært på fylla i hele sommer og fikk beskjed av legen om å stoppe idag. Ikke drukket noe alko på 2 dager, kroppen føles syk og jeg svetter som en gris.. sover hele tiden og. Er verdens verste monster på morningen og ser sikkert ut som jeg er istand til å angripe et eller annet. Legene klarer ikke hjelpe meg og medisin vil jeg ikke ha. Jeg vil bare bli glad. Anonymous poster hash: 879e4...c2d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #8 Skrevet 6. august 2014 Har snakka med psykolog men funker ikke syns jeg. TS....... svetter........ Anonymous poster hash: 879e4...c2d
Pinkee Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Begynn å gå, og så fortsetter du med det. Gjerne flere turer om dag. Enkleste og beste rådet mot depresjon.
Gjest Nanne70 Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Er ikke så feit, bare sa det fordi jeg er så jævla sur... men litt feit er jeg. Jeg vil trene, men er for sur, for lat, gidderikke, vil ikke, orker kke........................ vet ikke hva som feiler meg, men har vært på fylla i hele sommer og fikk beskjed av legen om å stoppe idag. Ikke drukket noe alko på 2 dager, kroppen føles syk og jeg svetter som en gris.. sover hele tiden og. Er verdens verste monster på morningen og ser sikkert ut som jeg er istand til å angripe et eller annet. Legene klarer ikke hjelpe meg og medisin vil jeg ikke ha. Jeg vil bare bli glad. Anonymous poster hash: 879e4...c2d Det at kroppen føles syk og at du svetter som en gris, er nok rett og slett abstinenser etter uker med høyt alkoholinntak, så det går over. Prøv å innføre mer grønnsaker og annen sunn mat i kostholdet ditt litt etter litt, og ta deg selv i nakken og spaser en liten tur annenhver dag til å begynne med. Det er ikke alltid så store endringer som skal til før man begynner å merke litt forskjell
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 Samme her. men er tynn. en bra kropp betyr ikke godt humør. lover. Anonymous poster hash: 392e4...f96 1
Gjest Coolaid Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 Gjennom trening får man det bedre med kroppen sin. Det er nesten magisk. Sitter man i en sofa og syns synd på seg selv så blir man ikke venner med kroppen sin heller. Har du brukt kroppen til noe fysisk, føler man seg bra etterpå, kanskje ikke første gangen men ihvertfall tredje. Det er helt vanlig å føle og kjenne treningsmotstand i både fysisk og i form av negative tanker. Etter hvert så blir det bedre. Anbefaler boken "feit" av Kristian Fjellanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå